رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مسئولان قضایی استان کرمان به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۹۲ نفر از مراجعان رسیدگی کردند

15:51 - 21 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۷۳۹۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی استان کرمان به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۹۲ نفر از مراجعان رسیدگی کردند
رئیس کل دادگستری استان کرمان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از معاونان با بیش از ۹۰ نفر از مراجعانی که برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی خود مراجعه کرده بودند دیدار و به مشکلات و پرونده‌های آن‌ها رسیدگی کردند.

خبرگزاری میزان - در راستای تاکیدات ریاست قوه قضاییه و در ادامه دیدار‌های مستمر و چهره به چهره مسئولان عالی قضایی استان کرمان صبح امروز ۵۲ نفر ازشهروندان شریف استان کرمان به صورت مستقیم و بی واسطه با رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از معاونین دیدار کردند.

در این دیدارها، دستورات مقتضی برای حل مشکلات مراجعان در حوزه‌های مختلف از جمله درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، رسیدگی مجدد به پرونده‌هایی که رای آن‌ها قطعی شده، تسریع در اجرای احکام صادره عفو و آزادی مشروط برای زندانیان... صادر می‌شود.

دفتر رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از معاونین وی پذیرای مراجعانی بود که جهت بیان مسائل و مشکلات حقوقی خود به دستگاه عدلیه مراجعه کرده بودند.

عموم مردم می‌توانند جهت اخذ نوبت با ارائه کارت شناسایی از طریق مراجعه حضوری به حوزه ریاست دادگستری کل استان کرمان اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان و معاونین دادستانی با ۴٠ نفر از مراجعانی که برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی خود به این مرجع قضایی مراجعه کرده بودند دیدار و به مشکلات و پرونده‌های آن‌ها رسیدگی و در چارچوب قانون دستوراتی را صادر و برای راهنمایی بیشتر مراجعان ارشادات لازم را ارائه کرد.

مهدی بخشی تصریح کرد: بسیاری از مراجعه کنندگان به دلیل نداشتن آگاهی‌های حقوقی نیاز به توجیه دارند و دلیل صدور رأی و ادله قاضی مربوطه را دریافت می‌کنند و با اقناع‌سازی، موجب ایجاد حس اعتماد و اطمینان نسبت به دستگاه قضائی می‌گردد.

وی به بیان برخی از موانع و مشکلات مربوط به واحد تولیدی در ملاقات‌های روز جاری اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود در راستای حمایت از تولید و اشتغال و همچنین رفع موانع تولید کلیه موانع قضائی و حقوقی را با کمک سایر دستگاه‌های ذیربط، برطرف کنیم.

دادستان کرمان ملاقات‌های مردمی را نماد تعامل بی واسطه مسئولین با مردم و فرصتی برای آشنایی بیشتر با مشکلات جامعه و ایجاد انگیزه و امید در مردم دانست. 

بخشی افزود: برنامه ملاقات مردمی دادستانی کرمان علاوه بر روز‌های سه شنبه که به صورت مستمر و هفتگی انجام می‌شود در تمام روز‌های هفته نیز عموم مردم می‌توانند با مراجعه به معاونین دادستانی پیگیر حل مشکلات و رسیدگی به درخواست‌های خود باشند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *