رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مدیر مسئول پایگاه خبری رکنا: نشست رئیس قوه قضاییه نشان دهنده حساسیت بالا نسبت به موضوعات و دغدغه‌های اصحاب رسانه است

13:39 - 21 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۷۳۱۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مدیر مسئول پایگاه خبری رکنا: نشست رئیس قوه قضاییه نشان دهنده حساسیت بالا نسبت به موضوعات و دغدغه‌های اصحاب رسانه است
مدیر مسئول پایگاه خبری رکنا گفت: برگزاری نشست رئیس قوه قضاییه با اهالی رسانه نشان ‌داد که ریاست قوه قضاییه نسبت به موضوعات و دغدغه‌های اصحاب رسانه بسیار حساس است.

مسعود ابراهیمی در رابطه با نشست اهالی رسانه با ریاست قوه قضاییه و در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: برگزاری این دیدارها باعث می‌شود اصحاب رسانه با دیدگاه‌های رئیس قوه قضاییه درباره مسائل روز کشور آشنا شوند.

وی افزود: این دیدار فرصت خوبی بود تا ما بتوانیم بدون واسطه و به صورت رو در رو مسائل و مشکلات خود را با رئیس عدلیه در میان بگذاریم.

این فعال رسانه‌ای تصریح کرد: در این دیدار درخواست‌هایی از سوی اصحاب رسانه مطرح شد که انتظار می‌رود حتی اگر این درخواست‌ها به نتیجه نرسید در جلسات آتی در ارتباط با موضوعات و درخواست‌های مطرح شده، پیگیری‌هایی که از سوی قوه قضاییه انجام شده اطلاع رسانی شود چرا که این پیگیری برای رفع مشکلات به نوعی دلگرمی برای ما اهالی رسانه محسوب می‌شود.

مدیر مسئول پایگاه خبری رکنا یادآور شد: من اولین باری بود که در این نشست حضور داشتم، با این وجود این نشست بسیار ارزشمند و خوب بود و نشان می‌داد که ریاست قوه قضاییه نسبت به موضوعات و دغدغه‌های اصحاب رسانه بسیار حساس است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *