رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۵۲ زندانی جرایم غیر عمد خراسان جنوبی چشم انتظار کمک‌های مردمی هستند

13:50 - 20 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۷۲۲۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۵۲ زندانی جرایم غیر عمد خراسان جنوبی چشم انتظار کمک‌های مردمی هستند
رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: برای آزادی ۵۲ زندانی جرایم غیر عمد استان به ۱۹ میلیارد تومان نیاز است.

خبرگزاری میزان_ حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی راد در جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان غیرعمد خراسان جنوبی که با حضور استاندار و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خیران برگزار شد، اظهار کرد: در سال‌های گذشته با کمک شما و کمکی که از ستاد دیه کشور گرفتیم، تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد استان آزاد شدند و امیدواریم امسال هم با کمک‌های شما برای این منظور در کشور رتبه خوبی را کسب کنیم.

وی با اشاره به آیات و روایاتی از ائمه اطهار (ع) درباره انفاق افزود: بر اساس روایات معصومین (ع) هر چه انفاق کنیم خداوند جایگزینش می‌کند. مردم سخاوتمند و اهل انفاق باید قدر خود را بدانند و شکرگزار این نعمت الهی با انفاق در راه خداوند باشند.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی تصریح کرد: خداوند از کسانی که اموال و ثروتی دارند درخواست می‌کند که انفاق کنند، زیرا افراد خیر واسطه خداوند بر روی زمین هستند.

وی افزود: برای آزادی ۵۲ زندانی جرایم غیر عمد زندان‌های خراسان جنوبی به ۱۹ میلیارد تومان نیاز است و به هر میزانی که در استان در این رابطه کمک شود، ستاد دیه کشور هم به همان میزان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد خراسان جنوبی کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *