پورموسوی: امسال بی‌نهایت از داوری ضربه خوردیم

21:30 - 19 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۷۰۸۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پورموسوی: امسال بی‌نهایت از داوری ضربه خوردیم
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از کمیته داوران عصبانی هستم، زیرا بی‌نهایت امسال از داوری ضربه خوردیم.

خبرگزاری میزان - سیدسیروس پورموسوی در کنفرانس خبری پس از دیدار استقلال خوزستان با پیکان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بابت اینکه نتوانستم روز گذشته در کنفرانس خبری قبل از دیدار حضور داشته باشم، عذرخواهی می‌کنم، معمولاً من در کنفرانس‌ها شرکت می‌کنم و می‌دانم بچه‌های رسانه و مطبوعات با کمترین امکانات چه مشکلاتی دارند و وظیفه من است در نشست حاضر باشم، به همین خاطر به دلیل عدم حضورم عذرخواهی می‌کنم. سال نو را هم تبریک می‌گویم و طاعات و عبادات مردم هم قبول باشد و پیشاپیش عید سعید فطر را هم تبریک می‌گویم. در خصوص بازی نیز باید بگویم به احترام شما آمدم، چرا که از کمیته داوران عصبانی هستم.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه با انتشار فیلم صحنه پنالتی پیکان، تاکید کرد: هر کارشناسی بگوید این صحنه پنالتی بود، می‌پذیرم، اما داور صد درصد گفت پنالتی است. اگر دیر به نشست آمدم به این دلیل بود که می‌خواستم بچه‌های آنالیز ما فیلم را برایم آماده کنند. مشخص است داور هم با صحنه فاصله دارد و هم دیدش خوب نیست. خیلی واضح است که بازیکن حریف بدن خود را مقابل بازیکن ما می‌گذارد و شیرجه می‌زند.

پورموسوی ادامه داد: درست نیست سرنوشت یک تیم را با یک اشتباه داوری هدر بدهید. نمی‌گویم عمدی در کار است، اما چه قدر اشتباه باید برای استقلال خوزستان باشد؟ واقعا کلافه شده‌ایم. نوع رفتاری که در کارت زرد نشان دادن به بازیکن ما داشت، نگاه کنید. علی اصغر مومنی پسر بسیار خوبی است و اطمینان دارم این داور جوان پیشرفت می‌کند، اما باید در رفتار و برخوردش تجدیدنظر کند. به هیچ عنوان رفتارش با بازیکن ما را با بازیکنان تیم‌های بزرگ، انجام نمی‌دهد. جواد آقایی‌پور چه گفت که اخطار گرفت؟

وی افزود: از کمک داور پرسیدم آیا آقایی‌پور به او توهین یا بی‌احترامی کرد که جواب داد خیر. اگر هرکس بگوید آقای داور، باید کارت بگیرد؟ در نیم فصل دوم هستیم و فقط ۸ بازی باقی مانده. این اخطار‌های بی‌خود فردا گریبانگیر ما می‌شود. انتظار داریم خداداد افشاریان که امروز خودش ناظر بود، خودش بگوید نمره داور چند بود.

وی در مورد اینکه چرا تیمش برخلاف دیدار‌های گذشته در مصاف با پیکان در ایجاد فرصت‌های گلزنی توفیقی نداشت، گفت: در نیمه اول خوب بودیم، اما در نیمه دوم با شما موافق هستم و به بازیکنانم نیز گفتم. بخشی از این موضوع به فاصله مسابقات باز می‌گردد و تعطیلی که ایجاد شد. ما به دلیل شرایطی که در خوزستان داریم، نمی‌توانیم بازی دوستانه برگزار کنیم و در شرایط مسابقه نبودیم و کیفیت لازم را نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال اسقلال خوزستان راجع به حال بد فوتبال خوزستان با توجه به شرایط این تیم، صنعت نفت و فولاد خوزستان در فصل جاری لیگ برتر گفت: واقعاً باید ساعت‌ها روی این موضوع صحبت کنیم. ما برای تمرین کردن یک زمین مناسب نداریم. بار‌ها به هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان این موضوع را گفتیم و حتی عنوان کردیم اجاره این زمین را پرداخت خواهیم کرد و فقط شما بگوید این زمین که برای این شرکت است را به ما بدهید که نمی‌دهند. ما یک زمین غدیر را داریم و با دلی خون یک مخروبه را جمع و جور کردیم و مدیریت باشگاه واقعاً هزینه کرد و هر روز به یک بهانه یک تیم می‌خواهد در آن بازی کند.

پورموسوی تاکید کرد: امروز اعلام کردیم اگر قرار است ما و تیم‌های دیگر در این زمین بازی کنیم این زمین هم برای خودتان. ما واقعاً زمین نداریم و دغدغه ما زمین است. در نیم فصل مدیریت کمک کرد تا نقاط شعف را برطرف کنیم و دغدغه ما زمین است. تیم‌های دیگر نیز مشکلات مدیریتی دارند و اتفاقاتی که در نفت آبادان و فولاد خوزستان افتاد در هیچ کجای دنیای نمی‌افتد.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *