ملی‌پوش کایاک ایران: آماده رقابت در کسب سهمیه هستم/ ناکامی بازی‌ها را در کسب سهمیه جبران خواهم کرد

13:27 - 19 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۷۰۵۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش کایاک ایران: آماده رقابت در کسب سهمیه هستم/ ناکامی بازی‌ها را در کسب سهمیه جبران خواهم کرد
آقامیرزایی گفت: همه تلاشم را کرده‌ام و آماده ام تا با کسب یک نتیجه قابل قبول زحمات مربی‌ام و ناکامی بازی‌های آسیایی را جبران کنم.

خبرگزاری میزان - علی آقامیرزایی ملی‌پوش کایاک اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی اظهار کرد: بعد از بازی‌ها تمریناتم را به صورت مداوم و بدون وقفه زیر نظر مربی‌ام آرش بصارت دار ادامه دادم.

وی افزود: شرایط تمرینی خوبی دارم و همه برنامه‌ریزی‌هایی که مد نظر بود تا به امروز مطابق برنامه و به خوبی پشت سر گذاشتم.

آقامیرزایی ادامه داد: آمادگی بدنی خوبی دارم و در تلاشم تا روز مسابقه به بالاترین سطح آمادگی خود برسم.

وی درباره مسابقات کسب سهمیه توضیح داد: من تجربه حضور در مسابقات انتخابی و کسب سهمیه را دارم. به هر حال بالاترین سطح رقابت آسیا در این مسابقات است. پس از ناکامی در بازی‌های آسیایی، همه تلاشم را کردم و قطعا به دنبال کسب سهمیه هستم.

ملی‌پوش کایاک ایران همچنین گفت: پس از رقابت در بازی‌ها خیلی کشور‌ها مدعی کسب سهمیه در کایاک هستند. من هم در بازی‌ها خوب نبودم، اما حالا همه تلاشم را کردم واقعا فشار زیادی تحمل کردم تا بتوانم شرایطم مثل قبل باشد دیگر منتظر مسابقه هستم تا همه توانم را بگذارم و بهترین نتیجه را بگیرم.

آقامیرزایی در پایان گفت: امیدوارم در ژاپن نتیجه قابل قبولی بگیرم و جبران زحمات آرش بصارت‌دار مربی بنده، حمایت‌های فدراسیون و تلاش بدون وقفه خودم را بدهم و دل مردم عزیز ایران را شاد کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *