رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی: ساماندهی وضعیت پرواز‌ها در استان می‌تواند باعث توسعه صنعت گردشگری شود

10:05 - 19 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۶۹۷۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی: ساماندهی وضعیت پرواز‌ها در استان می‌تواند باعث توسعه صنعت گردشگری شود
رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی بر ساماندهی وضعیت پرواز‌ها در استان باعث توسعه صنعت گردشگری شود.

خبرگزاری میزان-  حجت‌الإسلام والمسلمین براتی زاده رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در دیدار مستوفیان مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت:ارتباطات در دنیای امروز نقش کلیدی دارد و ساماندهی وضعیت پرواز‌ها می‌تواند توسعه و بهبود شاخص‌های عملکردی صنعت گردشگری را به همراه داشته باشد.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی اظهار کرد: برای توسعه استان لازم است با وحدت و همدلی گام‌های بلندتری برداریم و جایگاه استان را ارتقا و بهبود بخشیم و به نظر می‌رسد برای تحقق این هدف در درجه اول باید در خصوص جذب اعتبارات ملی بطور مضاعف تلاش‌های جدی صورت پذیرد.

حجت الاسلام  والمسلمین براتی زاده بیان کرد:حوزه گردشگری یک ظرفیت و در عین حال فرصتی بسیار مناسب و ارزشمند است و با توجه به قرارگیری این استان در مسیر بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) در صورتی که بتوان زیرساخت‌های لازم از قبیل راه دسترسی و ارتقاء و توسعه کمی و کیفی پرواز‌های فرودگاه را بخوبی برقرار و فراهم کرد، رسیدن به نتایج مطلوب دور از دسترس نخواهد بود.

وی تصریح کرد: وضعیت محور‌های مواصلاتی و مشخصا جاده‌ها و راه‌های دسترسی در استان چندان مساعد نیست و متأسفانه در این حوزه ضعف‌های اساسی وجود دارد. بطوریکه با اشتهار بخش‌هایی از محور بجنورد-جنگل گلستان موسوم به "جاده مرگ" و اشاعه و نهادینه شدن این نوع تلقی و متعاقب آن کاهش انگیزه‌های مسافران در انتخاب این مسیر جهت عزیمت و سفر به مقصد مشهد مقدس، صنعت گردشگری خراسان شمالی با تهدیدات، مخاطرات و آسیب‌های بسیار جدی مواجه شده است.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی با بیان اینکه تداوم روند پیگیری موضوع تکمیل پروژه محور بجنورد - جنگل گلستان و نیز ساماندهی وضعیت کمی و کیفی پروازها می‌تواند به‌سرعت بخشیدن سازوکار رفع این مشکل کمک کند، بیان کرد: پیگیری‌های غیر مستمر و متعاقبا اقدامات میدانی کند، ناکافی و منقطع، به منظور اصلاح مشکلات این محور تاکنون باعث شرمندگی مسؤولان در برابر مطالبات بحق مردم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین براتی زاده گفت:قطعاً جلب رضایتمندی مردم از طریق ارائه خدمات شایسته حاصل می‌شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌توانند در موارد مقتضی از ظرفیت دستگاه قضایی و ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان در مسیر رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری بهره‌مند شوند.

در ابتدای این دیدار مستوفیان، مدیرکل میراث فرهنگی گزارشی از روند سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری به‌منظور ایجاد اشتغال و بعلاوه فرایند پیگیری‌های صورت‌گرفته در خصوص تکمیل پروژه محور بجنورد - جنگل گلستان ارائه کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *