رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

مراغه‌چیان: استقلال بازی تماشاگرپسندی ارائه کرد/ نکونام نباید بلانکو را تعویض می‌کرد

1:15 - 19 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۶۹۰۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مراغه‌چیان: استقلال بازی تماشاگرپسندی ارائه کرد/ نکونام نباید بلانکو را تعویض می‌کرد
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال و مس رفسنجان بازی تماشاگرپسندی را ارائه کردند و یکی از بهترین بازی‌های لیگ برتر بود.

سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو میزان، درباره تساوی تیم‌های استقلال و مس رفسنجان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: دیدار استقلال و مس رفسنجان یکی از بهترین بازی‌های لیگ برتر بود و هر دو تیم موقعیت‌های زیادی روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند. نهایتاً ۴ گل وارد دروازه‌ها شد، دو تیم کارهای ترکیبی زیادی انجام دادند و بازی تماشاگرپسندی را ارائه کردند. 

وی در مورد فرصت‌های گلزنی زیاد استقلال عنوان کرد: استقلال در هر دو نیمه موقعیت‌های خوب فراوانی داشت و خوشحال بودم که در طول بازی فرصت‌های گلزنی زیادی روی دروازه مس رفسنجان ایجاد کرد، اما حیف که نتوانست به خوبی از فرصت‌های خودش استفاده کند. حتی در دقایق پایانی بازی یک توپ هم تیرک دروازه خورد و یک توپ هم از روی خط برگشت داده شد که مشکوک به گل شدن بود.

*بلانکو کیفیتش را مقابل مس نشان داد

کارشناس فوتبال درباره عملکرد بلانکو در دیدار با مس رفسنجان گفت: بلانکو ۲ گل زد و در تمامی لحظات بازی بسیار تأثیرگذار بود که نشان‌دهنده کیفیتش بود. کنترل توپ‌های این بازیکن بسیار خوب بود، به عقب می‌آمد و در تمامی خطوط به سایر بازیکنان کمک می‌کرد. نباید جواد نکونام او را تعویض می‌کرد و اجازه می‌داد تا آخرین لحظات هم در بازی باقی بماند.

پیشکسوت فوتبال در مورد از دست دادن ۲ امتیاز حساس خانگی در تهران یادآور شد: استقلال ۲ امتیاز حیاتی را از دست داد و خیلی بد شد که در این هفته‌های حساس پایانی در بازی خانگی مساوی کرد. محرم نویدکیا تیم خوبی را ساخته است و عملکرد بسیار خوبی مقابل استقلال داشت، در جام حذفی هم نتیجه خوبی را به دست آورد. اگر پرسپولیس در دیدار با گل‌گهر پیروز شود، فاصله امتیازش را به یک امتیاز می‌رساند که می‌تواند خطرناک باشد.

*استقلال کمبود بازیکن ندارد، اما بهتر بود تقویت می‌شد

مراغه‌چیان درباره ۲ گلی که استقلال  دریافت کرد، گفت: با اینکه استقلال ۲ گل در یک بازی دریافت کرد، اما هنوز بهترین خط دفاعی لیگ برتر را دارد. بعد از چند بازی، مدافعان اشتباهاتی داشتند و تیم مس نیز به بهترین شکل از فرصت استفاده کردند.

وی در مورد داوری بازی استقلال و مس رفسنجان ادامه داد: بازی آنچنان مشکل داوری نداشت و گل دوم استقلال هم تشخیص خوب داور خط بود که مشخص شد توپ از زمین خارج نشده است.

کارشناس فوتبال درباره آسیب دیدگی مهدی‌پور خاطرنشان کرد: مهدی‌پور بدون برخورد به کسی به یک باره پایش را گرفت و احتمال دارد رباط صلیبی‌اش آسیب دیده باشد. آنطور که گفته می‌شود وی ادامه فصل را از دست خواهد داد، اما با این حال، استقلال کمبود بازیکن ندارد و بازیکن دیگری در بازی‌های آتی جایگزین مهدی‌پور خواهد شد و جای هیچ نگرانی نیست؛ هرچند بهتر بود تیم با نظر نکونام تقویت می‌شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *