رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جابه‌جایی رایگان بیش از ۵۰۰ هزار نفر در مراسم روز قدس با مترو

9:58 - 18 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۶۸۰۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
جابه‌جایی رایگان بیش از ۵۰۰ هزار نفر در مراسم روز قدس با مترو
مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد: هم‌زمان با برگزاری مراسم روز جهانی قدس، بیش از ۵۰۰ هزار نفر توسط ناوگان حمل و نقل ریلی درون‌شهری به صورت رایگان جابه‌جا شدند.

خبرگزاری میزان- به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، هادی زند با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه افزود: در روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه از ابتدای صبح تا پایان مراسم روز جهانی قدس، ۵۰۶ هزار و ۶۱ نفر با مترو تهران به‌صورت رایگان جابه‌جا شدند.

وی تصریح کرد: شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در این روز با آمادگی کامل کارکنان و به‌کارگیری تمامی امکانات خود، سعی کرد تا با سرویس‌دهی منظم، خدمات مناسبی را به شهروندان ارائه کند و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، با کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۴ مترو تهران سعی شد تا جابه‌جایی مسافران تسهیل شود.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه افزود: در این روز ۵۸ حرکت فوق‌العاده به منظور جابه‌جایی سریع‌تر مسافران اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: سرویس‌دهی در ایستگاه‌های خط ۴ مترو به‌ویژه ایستگاه‌های فردوسی، تئاتر شهر، میدان انقلاب اسلامی و… که در مسیر برگزاری راهپیمایی قرار داشتند، به طور خاص افزایش پیدا کرد و به منظور افزایش رفاه حال مسافران در پایان مراسم سرفاصله ۲ دقیقه در خط ۴ اجرا شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *