سامانه ۱۸۸۸ به صورت شبانه روزی پاسخگوی شهروندان خواهد بود

به گزارش گروه جامعه ، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با ابراز این که این شهرداری یک نهاد مردمی است عنوان کرد: وظیفه این سازمان پاسخ گوئی به مردم است و در همین راستا سامانه 1888 جهت دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان راه اندازی شده است.
رمضان امینی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران و معاونت های این سازمان در جلسه امروز به حدود 100 تماس تلفنی پاسخ دادند که عمده این تماس ها مربوط به بهبود پاکیزگی میادین میوه و تره بار، بهبود کیفیت کف سازی معابر و مسائل مربوط به ترافیک شهری و حمل و نقل می شد.
در همین راستا رمضان امینی تصریح کرد: پاسخگویی به شهروندان و انتقادات آنها از طریق سامانه ۱۸۸۸ به شکل شبانهروزی صورت خواهد گرفت. این جلسه در دوره جدید برای اولین بار برپا شد و نکته برجسته آن حضور تمامی معاونت های بازرسی شهری و پاسخگوئی مستقیم آن ها به مطالبات شهروندان بود.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران اظهار داشت: تمامی تماس های شهروندان صورت جلسه خواهد شد و پیگیری های لازم در جهت رسیدگی به آن ها در زمان مقتضی صورت خواهد گرفت.
خواهششش میکنم از ورود دستفروشان و متکدیان به قطار جلوگیری بشه ....
آقایون متکدی که پرو هم هستن ..خواهش میکنم جلوشون و بگیرید ممنون
لطفا نسبت به به ورود دستفروشان به قطارهای مترو که باعث سلب آرامش و شلوغی بی دلیل مترو میشود اقدام فرمایید
واقعا آدم حس میکنه تو جمعه بازار وارد شده

