گفت‌وگو|

رئیس دیوان عالی کشور: ملت ایران برای حمایت از قدس شریف همیشه در صحنه حاضر بوده است

11:56 - 17 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۶۷۰۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس دیوان عالی کشور: ملت ایران برای حمایت از قدس شریف همیشه در صحنه حاضر بوده است
رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به حضور همیشه در صحنه ملت ایران برای حمایت از قدس شریف و رهایی آن از چنگال رژیم منحوس صهیونیستی گفت: مردم غزه باید بدانند که تنها نیستند.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: ملت ایران برای حمایت از قدس شریف و رهایی آن از چنگال رژیم منحوس صهیونیستی همیشه در صحنه حاضر بوده است.

وی افزود: روز قدس امسال به خاطر اتفاقاتی که در غزه و در منطقه افتاده و ما شاهد آن هستیم که دل هر مسلمانی نسبت به این حوادث و مسائل به درد می‌آید، یک روز استثنایی برای امت اسلام و همه آزادگان جهان است.

رئیس دیوان عالی کشور تصریح کرد: مردم غزه باید بدانند که تنها نیستند و همه آزادگان مسلمان و غیر مسلمان جهان به ویژه ملت ایران در حمایت و پشتیبانی از آنان در صحنه حضور دارند.

وی یادآور شد: ملت انقلابی ما همیشه محور حمایت از مقاومت بودند و امروز با حضور حماسی خود در حمایت همه جانبه از مردم غزه و مردم فلسطین در صحنه هستند و هر نوع کمک و مساعدتی که نیاز باشد از مردم مظلوم غزه خواهند داشت و در این راه حاضرند حتی جان خود را نیز فدا کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *