خلیلی: هدف‌مان کاهش هزینه‌های مردم برای انجام فعالیت بدنی است

13:00 - 13 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۶۲۸۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
خلیلی: هدف‌مان کاهش هزینه‌های مردم برای انجام فعالیت بدنی است
رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی افزایش نشاط همگانی و تلاش برای کاهش هزینه‌های مردم برای انجام فعالیت‌های بدنی را از اهم اهداف این فدراسیون در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، علی خلیلی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی ضمن تبریک ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به تشریح عملکرد فدراسیون ورزش‌های همگانی در سال ۱۴۰۲ پرداخت و اظهار داشت: فدراسیون ورزش‌های همگانی در طول سال ۱۴۰۲ اقدامات متنوعی با همکاری ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها، هیئت‌های استانی، کمیته‌ها، انجمن‌ها و همکارانم در فدراسیون به سرانجام رساند که نتیجه آن سوق دادن ورزش به عرصه عمومی، افزایش نشاط همگانی و تلاش برای کاهش هزینه‌های مردم برای انجام فعالیت‌های بدنی بود.

وی ادامه داد: در طول سالی که گذشت ۶۰۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی و ۹ طرح ملی اعم از مینی‌فوتبال محلات، گذرگاه ورزش و مترواسپورت را به انجام رساندیم که با استقبال بی‌نظیر مردم روبرو شد. همچنین ۹۱۴ دوره آموزشی اعم از مربیگری؛ داوری و کارگاه برگزار شد.

رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی افزود: ۲۶ دوره مسابقات سراسری، ۱۳ جشنواره ملی، ۲ دوره لیگ کشوری، یک رویداد بین‌المللی در بخش تلاش به میزبانی استان آذربایجان شرقی و ۲ ماراتن شهری در تهران و کیش نیز در سال اخیر برگزار شد.

خلیلی خاطرنشان کرد: در سال اخیر با حمایت سازمان صدا و سیما ۴۶ همایش پیاده‌روی خانوادگی به صورت زنده از شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران و شبکه‌های استانی پخش شد. در مجموع ۶۹۶ همایش پیاده‌روی در سراسر کشور به مناسبت‌های مختلف در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری اردو‌های مختلف تیم‌های ملی، اظهار کرد: ۵ اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی و همچنین ۴ اعزام به مسابقات خارج از کشور داشتیم. علاوه بر این اقدامات، ۲۲ مجمع عمومی و انتخاباتی هیئت‌های ورزش‌های همگانی استانی برگزار و تکلیف روسای‌شان مشخص شد.

خلیلی اظهار داشت: آنچه که گفته شد تنها گوشه‌ای از اقدامات همکارانم در سراسر کشور است و این تلاش‌ها بدون مشارکت زحمت‌کشان در عرصه ورزش و سلامت و همچنین اقشار مختلف مردم امکان پذیر نبود و به همین خاطر از زحمات و خدمات همه همکارانم در سراسر کشور تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در خاتمه اظهار داشت: امید است در سال ۱۴۰۳ با کمک و همراهی همکارانم در وزارت ورزش، هیئت‌های استانی، مدیران کل ورزش و جوانان، انجمن‌ها و کمیته‌های زیرمجموعه فدراسیون ورزش‌های همگانی سالی پرنشاط را برای هم‌وطنان عزیزمان رقم بزنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *