تشکیل کمیسیون ویژه پاسخگویی سریع به شکایات مسافران در نوروز ۱۴۰۳

10:19 - 11 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۶۱۲۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
تشکیل کمیسیون ویژه پاسخگویی سریع به شکایات مسافران در نوروز ۱۴۰۳
بلیت اتوبوس سرپرست دفتر حقوقی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در اجرای طرح نوروزی و با هدف رعایت قوانین و مقررات و اطمینان بخشی نسبت به ارائه خدمات مطلوب به مسافران، کمیسیون‌های ویژه روزانه و پاسخگویی سریع به شکایات مسافران نوروزی در حال فعالیت است.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حجت‌الله فلاح سرپرست دفتر حقوقی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از برگزاری کمیسیون ویژه روزانه و پاسخ‌گویی سریع به شکایات مسافران در طرح نوروزی ۱۴۰۳ در سطح کشور و رسیدگی به‌هنگام به تخلفات احتمالی شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل عمومی بین‌شهری مسافری خبر داد.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه طرح نوروزی با هدف افزایش اثربخشی نظارت‌های مؤثر در خصوص نحوه خدمات‌دهی به مسافران نوروزی، عنوان کرد: در این راستا به ادارات راهداری و حمل نقل جاده‌ای کشور ابلاغ شده‌است، با تشکیل کمیسیون ویژه ماده ۱۲، نسبت به رسیدگی و اتخاذ تصمیمات قانونی درباره تخلفات احتمالی شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل مسافری اقدام کنند.

سرپرست دفتر حقوقی سازمان تأکید کرد: به این ترتیب همزمان و همسو با اقدامات نظارتی در دفاتر نمایندگی سازمان راهداری در پایانه‌های مسافری، این کمیسیون ویژه روند رسیدگی را انجام داده و در صورت احراز تخلف، با شرکت یا مؤسسه متخلف به‌صورت قانونی برخورد می‌کند.

فلاح افزود: در حقیقت کمیسیون ویژه ماده ۱۲، پاسخ‌گویی سریع به شکایات مسافران نوروزی هم‌راستا و در تکمیل زنجیره نظارت‌های سازمانی و با هدف رعایت قوانین و مقررات حمل و نقلی در بازه زمانی اجرای طرح نوروزی و اطمینان‌بخشی نسبت به ارائه خدمات مطلوب به مسافران فعال است.

وی تصریح‌کرد: در راستای اثربخشی اهداف ترسیم شده در این‌باره و با توجه به اهمیت رسیدگی به‌هنگام به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل عمومی مسافر جاده‌ای در ایام نوروز ۱۴۰۳، کمیسیون‌های ویژه روزانه و پاسخگویی سریع به شکایات مسافران در سراسر کشور فعال هستند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *