کمک ۲۴ میلیارد ریالی نیکوکاران شهرستان ابرکوه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

11:36 - 09 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۵۹۷۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
کمک ۲۴ میلیارد ریالی نیکوکاران شهرستان ابرکوه برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
جشن گلریزان شهرستان ابرکوه با حضور مسئولین و خیرین این شهرستان برگزار و مبلغ ۲۴ میلیارد ریال جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اهدا شد.

خبرگزاری میزان_ به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در شهرستان ابرکوه با حضور فرماندار، شهردار و امام جمعه این شهرستان، امام جمعه بخش بهمن، مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد، عضو هیئت امناء و مسئول گروه تحقیق ستاد دیه و رئیس بازداشتگاه این شهرستان برگزار شد.

در این آیین سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) گفت: چه نیکو است که در شبی که میلاد کسی است که بخشندگی از ویژگی‌های بارز آن حضرت است با کمک‌های خود گره از کار نیازمندان باز کنیم.

وی افزود: در سال گذشته تعداد ۱۸۵ مددجو از زندان‌های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند که مبلغ بدهی آن‌ها ۳۴۸ میلیارد و ۷۳۱ میلیون تومان بوده است.

عظیمی بیان کرد: از مجموع این مبلغ، ۳۱۰ میلیارد و ۶۳۷ میلیون تومان در قالب قبولی اعسار، آورده مددجو و گذشت رضایت‌مندانه از این مبلغ کسر و با پرداخت مبلغ ۳۸ میلیارد و ۹۴ میلیون تومان زمینه آزادی این ۱۸۵ مددجو فراهم شد که از این تعداد ۷ مددجو اهل شهرستان ابرکوه بودند.

در ادامه این آیین حجت‌الاسلام و المسلمین تقی فتاحی امام جمعه شهرستان ابرکوه و حجت‌الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.

گفتنی است در پایان این آیین، از عوامل اجرایی این مراسم با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *