رئیس کل دادگستری استان اردبیل: خدمت به محرومان در بخش بیمه‌ای و درمانی مورد توجه قرار گیرد

10:15 - 09 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۵۹۶۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان اردبیل: خدمت به محرومان در بخش بیمه‌ای و درمانی مورد توجه قرار گیرد
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه درصد بالایی از بیمه شدگان تامین اجتماعی را اقشار محروم و مولد جامعه تشکیل می‌دهند، خدمت به آن‌ها در بخش بیمه‌ای و درمانی باید مورد توجه قرار گیرد.

خبرگزاری میزان_ حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل و هیئت همراه که به مناسبت آغاز سال نو انجام شد بر ارتقاء خدمات رسانی مطلوب به شهروندان با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد و افزود: خدمت به جامعه هدف بسیار وسیع این سازمان مستلزم مدیریت مناسب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی با تلاش جهادی است و در این راستا دادگستری استان نیز حمایت‌ها و پشتیبانی‌های قضایی و حقوقی لازم را از این حیث به عمل خواهد آورد.

وی با اشاره به اهمیت تعاملات بین سازمانی در راستای خدمت رسانی هرچه مطلوبتر به مردم، عنوان کرد: باید با برگزاری جلسات مشترک و همچنین استفاده از ابزار‌های نوین ارتباطی، ارتباطات و تعاملات را جهت هماهنگی و هم افزایی افزایش داد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه درصد بالایی از بیمه شدگان تامین اجتماعی را اقشار محروم و مولد جامعه تشکیل می‌دهند، خدمت به آن‌ها در بخش بیمه‌ای و درمانی همچنین تکریم و بزرگداشت بیمه شدگان، باید مورد توجه قرار گیرد تا رسالت سازمان تامین اجتماعی محقق شود.

وی با بیان اینکه کار در سازمان تامین اجتماعی اگر برای رضایت خداوند متعال باشد، جنبه عبادت پیدا خواهد کرد، اظهار کرد: دادگستری استان اردبیل برای حل مشکلات سازمان تامین اجتماعی از این سازمان حمایت می‌کند و پشتیبان این مجموعه خواهد بود.

در ابتدای این دیدار مدیر کل تامین اجتماعی استان اردبیل ضمن تبریک آغاز سال نو و تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان از حمایت و توجهات ویژه دادگستری استان اردبیل نسبت به تامین اجتماعی استان به ویژه در راستای جلوگیری از تضیع حقوق کارگران و حمایت از تولید و فضای کسب و کار تقدیر کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *