حسینی: نباید بازی قطر را آنطور واگذار می‌کردیم/ کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود

14:33 - 08 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۵۹۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
حسینی: نباید بازی قطر را آنطور واگذار می‌کردیم/ کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال گفت: جوانگرایی در تیم ملی ساده نیست چون بازی در تیم ملی و باشگاهی متفاوت است.

خبرگزاری میزان - سیدحسین حسینی بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال از ترکمنستان در مورد این بازی اظهار داشت: خداراشکر یک بازی سخت را بردیم. بازی روی چمن بد برگزار شد و کارمان را سخت کرد و نسبت به بازی رفت، سخت‌تر بود.

وی ادامه داد: من امسال خیلی تلاش کردم که در باشگاه عملکرد خوبی داشته باشم، شاید باورتان نشود که برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم و از قلعه‌نویی تشکر دارم که به من فرصت داد بازی کنم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال در خصوص شانس صعود ایران به مرحله حذفی جهانی گفت: ما در جام ملت‌ها بازی‌های خوبی داشتیم، بعضی انتقادات به نظرم درست نیست. هنوز هم می‌گویم حقمان نبود که بازی قطر را آنطور واگذار کنیم. کمترین حقمان قهرمانی بود و تیم خیلی خوبی داشتیم و همه چیز خیلی خوب بود، اما روی یک بدشانسی بازی را واگذار کردیم. امیدوارم برای جام جهانی از همین الان امکانات فراهم باشد تا تیم ملی موفق شود.

حسینی در مورد حضور بازیکنان جوان نظیر آرشا شکوری گفت: جوانگرایی در تیم ملی ساده نیست که شما همه بازیکنان را عوض کنید. بازی در تیم ملی و باشگاهی متفاوت است. خیلی از بازیکنان باتجربه که در باشگاه عملکرد خوبی دارند، در تیم ملی نمی‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. فکر کنم اولین‌بار بود که قلعه‌نویی این همه جوان را دعوت کرده و امیدوارم همه آن‌ها مثمرثمر باشند.

انتهای پیام/


برچسب ها: تیم ملی فوتبال

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *