اسکندانی: شرایط ایده‌آل‌تری نسبت به قبل از بازی‌های آسیایی دارم/ امیدوارم اولین دستاورد سال جدید کسب سهمیه المپیک باشد

11:12 - 08 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۵۹۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اسکندانی: شرایط ایده‌آل‌تری نسبت به قبل از بازی‌های آسیایی دارم/ امیدوارم اولین دستاورد سال جدید کسب سهمیه المپیک باشد
ملی‌پوش کانوکانادایی ایران گفت: شرایط ایده آل تری نسبت به قبل بازی‌های آسیایی دارم چه از لحاظ ذهنی و چه از لحاظ بدنی و این یک پیشرفت خوبی برای من محسوب می‌شود.

خبرگزاری میزان - کیا اسکندانی در گفت‌وگو با روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی درباره تمرینات این روزهایش قبل از مسابقات انتخابی المپیک اظهار داشت: به خاطر تایم کوتاهی که تا مسابقات انتخابی المپیک داریم اردو‌ها را به صورت ممتد ادامه دادیم.

وی ادامه داد: این روز‌ها تمرینات را بدون وقفه و استراحت انجام می‌دهیم و حتی تعطیلات عید را هم تمرینات را زیر نظر مربی به طور منظم انجام دادیم. در حال حاضر اردوی ما در دریاچه آزادی است و این اردو آخرین اردوی ما برای حضور در مسابقات انتخابی سهمیه المپیک است.

اسکندانی در مورد شرایط بدنی و ذهنی خود گفت: شرایط ایده‌آل‌تری نسبت به قبل از بازی‌های آسیایی دارم؛ چه از لحاظ ذهنی و چه از لحاظ بدنی و این یک پیشرفت خوبی برای من محسوب می‌شود و امیدوارم این روند را همیشه داشته باشم.

وی با اشاره به تمرینات پیش‌رویش خاطرنشان کرد: همه تلاشمان را در این مدت کرده‌ایم و در تست‌ها هم عملکرد خوبی داشتیم و حالا از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را خواهیم کرد تا بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم. امیدوارم اولین دستاورد سال ۱۴۰۳ کسب سهمیه المپیک پاریس ۲۰۲۴ باشد و بتوانیم هم خودمان را و هم خانواده بزرگ قایقرانی را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *