۸۳ هزار مراجعه کننده با مسئولان قضایی استان اصفهان در سال ۱۴۰۲ملاقات کردند

11:01 - 07 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۵۷۹۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۸۳ هزار مراجعه کننده با مسئولان قضایی استان اصفهان در سال ۱۴۰۲ملاقات کردند
۲۰۰ مورد ملاقات با رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و دیگر مسئولان قضایی استان در دوشنبه پایان سال ۱۴۰۲ انجام شد.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام‌والمسلمین اسداله جعفری، رئیس کل دادگستری استان از ملاقات ۲۰۰ نفر با رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و دیگر مسئولان قضایی استان در روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه خبر داد. 

رئیس دستگاه قضایی استان اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان اسفند آمار ملاقات‌های مردمی دادگستری کل استان اصفهان ۹۸۶۹ نفر بوده که ۱۱۰۰ مورد آن مربوط به اسفندماه است.

وی همچنین آمار کل ملاقات‌های مردمی که توسط مسئولان قضایی استان و روسا و دادستان‌های همه حوزه‌های قضایی استان اصفهان در سال ۱۴۰۲ انجام پذیرفت را حدود ۸۳ هزار مورد اعلام کرد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان هدف از این ملاقات‌ها را شناسایی مشکلات و بر طرف کردن موانع در روند رسیدگی به پرونده‌های قضایی مراجعین عنوان کرد.

دوشنبه‌های هر هفته مراجعینی که تمایل به ملاقات با مسئولان قضایی استان دارند با حضور در محل دادگستری کل استان اصفهان به پیگیری و رفع مشکلات پرونده‌های قضایی خود می‌پردازند و در شهرستان‌ها نیز روز‌های سه‌شنبه برای ملاقات مراجعین با روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های حوزه‌های قضایی استان اصفهان تعیین شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *