محمد عبدالسلام: حملات آمریکا به یمن با هدف حمایت از رژیم صهیونیستی انجام می‌شود

11:29 - 04 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۵۵۲۱
محمد عبدالسلام: حملات آمریکا به یمن با هدف حمایت از رژیم صهیونیستی انجام می‌شود
رئیس هیئت مذاکره‌کننده یمن گفت که هیچ حمله و تجاوزی به خاک این کشور از سوی آمریکا و انگلیس مانع حمایت مردم یمن از غزه نمی‌شود.

خبرگزاری میزان – محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله و رئیس هیئت مذاکره‌کننده یمن با انتشار پیامی در فضای مجازی بر تداوم روند حمایت این کشور از مردم فلسطین به‌ویژه غزه تاکید کرد.

وی نوشت: حملات آمریکا به صنعا، پایتخت یمن، ادامه تجاوز‌هایی است که آمریکا و انگلیس برای حفاظت از اسرائیل و تشویق آن به ادامه جنایت‌های وحشیانه خود علیه مردم فلسطین در نوار غزه به راه انداختند.

عبدالسلام همچنین ضمن تاکید بر ادامه عملیات در دریای سرخ از وی یمن علیه کشتی‌های رژیم صهیونیستی یا مرتبط با این رژیم، گفت: ما تاکید می‌کنیم که هیچ‌گونه حمله و تهاجمی مانع از ادامه عملیات مردم و نیرو‌های مسلح ما به کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که به سمت بنادر فلسطین اشغالی می‌روند، نخواهد شد.

پس از آن‌که رسانه‌های یمنی صبح امروز از تجاوز مشترک آمریکا و انگلیسی به منطقه‌ای در شمال الحدیده خبر دادند، سنتکام ادعا کرد که مواضع نظامی ارتش یمن را هدف قرار داده است.

در عین حال، براساس اعلام سنتکام ارتش یمن ۴ موشک بالستیک به سمت کشتی‌های در مسیر بنادر اراضی اشغالی در دریای سرخ شلیک کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: یمن

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *