رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۲ هزار و ۹۲۳ پرونده مسن و کثیر الشاکی در دادگستری کرمان تعیین تکلیف شد

14:37 - 28 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۵۱۷۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۲ هزار و ۹۲۳ پرونده مسن و کثیر الشاکی در دادگستری کرمان تعیین تکلیف شد
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۱ هزار ۹۸ جلسه ملاقات مردمی از سوی مقامات قضایی استان کرمان برگزار شد که در این دیدار‌ها به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۱۱۱ هزار و ۳۳۶ نفر از هم استانی‌های گرامی رسیدگی شده است.  

خبرگزاری میزان_ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در جمع قضات و کارکنان اداری محاکم عمومی و انقلاب شهر کرمان با اعلام اینکه تکریم مراجعان به دستگاه قضایی در اولویت کار عدلیه است، گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۱ هزار ۹۸ جلسه ملاقات مردمی از سوی مقامات قضایی استان کرمان برگزار شد که در این دیدار‌ها به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۱۱۱ هزار و ۳۳۶ نفر از هم استانی‌های گرامی رسیدگی شده است.

وی گفت:با اجرای یک طرح ویژه و فوق العاده از اول مهر ماه سال ۱۴۰۲ تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۲ تعداد ۲ هزار و ۹۲۳ فقره پرونده مسن و کثیر الشاکی با همت قضات و کارکنان اداری دادگستری استان مورد رسیدگی قرار گرفته و مختومه شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان همچنین از تشکیل دادگاه‌های صلح در سال آینده خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:اگرچه زحمات زیادی از سوی همکاران قضایی و اداری صورت پذیرفته است و جای قدردانی دارد، اما نباید به وضع موجود راضی بود و هنوز تا رسیدن به اهداف و سیاست‌های کلان قوه قضاییه فاصله داریم و باید در سال جدید با همت و تلاش مضاعف گام برداریم.

وی بر برنامه محور بودن و برنامه ریزی در کار اداری تاکید کرد و گفت:قضات و کارکنان اداری شعب بایستی بصورت مستمر بایکدیگر جلسات مشترکی داشته باشند و نقات قوت را تقویت و نقاط ضعف را مرتفع نمایند و نباید دچار روزمرگی شویم.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود:ماه مبارک رمضان ماه تمرین اخلاص است روزه جلوه اخلاص است روزه تمرین اخلاص است بیایید از این فرصت ماه مبارک رمضان برای اخلاص استفاده کنیم برای معامله با خدا استفاده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند به ما کمک کند بتوانیم هم به مردم کمک کنیم و هم بتوانیم استفاده کنیم از این فرصت‌های محدود معنوی و قرآنی خدا به ما توفیق دهد پیامبر فرمود با نیت صادق از خدا بخواهید با نیت پاکیزه از خدا بخواهید خدا به شما توفیق روزه‌داری دهد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *