دقیقی: گل دوم تراکتور یک درس به من و بازیکنان داد

22:27 - 27 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۵۰۰۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دقیقی: گل دوم تراکتور یک درس به من و بازیکنان داد
سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین گفت: گل دوم تراکتور یک درس به من و بازیکنان داد که باید تا لحظه آخر تلاش کنیم.

خبرگزاری میزان - سعید دقیقی در نشست خبری بعد از بازی تیم‌های شمس آذر قزوین و تراکتور تبریز که امشب در سالن کنفرانس مطبوعاتی ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، اظهار کرد: از مردم فوتبال دوست قزوینی تشکر می‌کنم که کنار ما بودند تا بتوانیم قوی‌تر ظاهر شویم. بازی سنگینی بود و جایگاه جدولی و کیفیت بازیکنان تراکتور به گونه‌ای بود که تلاش داشتند تا جزو سه تیم اول لیگ برتر باقی بمانند.

سرمربی شمس آذر قزوین تصریح کرد: تیم تراکتور بازی را خوب شروع کرد و در نیمه اول به گل رسیدند و ما بعد از دریافت گل بازی هجومی را ادائه دادیم که به دنبال این اتفاق، بازیکنان حریف سعی می‌کردند وقت را تلف کنند.

دقیقی خاطرنشان کرد: گل دوم تراکتور یک درس به من و بازیکنان داد که باید تا لحظه آخر تلاش کنیم و غفلت در این سطح فوتبال آسیب زیادی دارد.

وی اضافه کرد: مهاجمان خوب ما از تیم جدا شده اند و نیاز به یک بازیکن گلزن داریم، اما با شرایط موجود نمی‌توانیم بازیکنی را جذب کنیم.

سرمربی شمس آذر قزوین عنوان کرد: فضای لیگ برتر ایران بسیار سنگین است و مربیانی که به لیگ ما می‌آیند دست روی بازیکنان تاثیرگذار می‌گذارند، زیرا در بعضی از تیم‌ها امکان پرورش استعداد وجود ندارد.

دقیقی در پایان اظهار کرد: خداراشکر می‌کنیم که امسال را با رتبه تک رقمی تمام کردیم و خطر سقوط تیم مارا تهدید نمی‌کند. تا ۶ فروردین تمرینات تعطیل خواهد بود و بازیکنان به استراحت و ریکاوری می‌پردازند و بعد از آن تمرینات را شروع می‌کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *