گفت‌وگو|

برخورد جدی قوه قضاییه با پرونده‌های فساد اقتصادی ورودی بسیاری از مفاسد را مسدود ‌می‌کند

9:40 - 01 فروردين 1403
کد خبر: ۴۷۶۴۷۰۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
برخورد جدی قوه قضاییه با پرونده‌های فساد اقتصادی ورودی بسیاری از مفاسد را مسدود ‌می‌کند
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: برخورد جدی با پرونده‌های فساد به ویژه در حوزه کلان اقتصادی می‌تواند ورودی بسیاری از این مفاسد را مسدود کند.

سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به بازداشت عباس ایروانی متهم ردیف اول پرونده گروه عظام بیان کرد: رویکرد فسادستیزی دستگاه قضا در کنار عملکرد مجلس با روحیه انقلابی در دور دوازدهم نیز باید ادامه داشته باشد و این موضوع می‌تواند اثرگذار باشد و ایفای نقش کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ادامه داد: برخورد جدی قوه قضاییه با پرونده‌های فساد به ویژه در حوزه کلان اقتصادی می‌تواند ورودی بسیاری از این مفاسد را مسدود کند و اجازه فعالیت دیگر افراد و گروه‌های فساد را از آن‌ها سلب کند.

وی گفت: توزیع نامناسب ارز ترجیحی در بخش‌های مختلف کشاورزی، دارو صنعت و ... می‌تواند منشا بسیاری از رانت‌ها و مفاسد باشد و لازم است از حقوق مردم صیانت و حفاظت شود.

قاضی‌زاده هاشمی اظهار کرد: اقدامات دستگاه قضا در مبارزه با فساد قابل تقدیر و تشکر است. لازم است پیش از ورود به روزنه‌های آسیب‌زا پیشگیری از وقوع جرم انجام شود و این امر همکاری همه ارگان‌ها و دستگاه‌ها را می‌طلبد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *