"بوطیقا"میزبان نویسنده و شاعر معروف کرمانی می شود

11:27 - 07 ارديبهشت 1394
کد خبر: ۴۷۶۴۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: برنامه"بوطیقا" این هفته سه شنبه 8 اردیبهشت میزبان "منصورعلیمرادی"نویسنده، شاعر و روزنامه نگار کرمانی خواهد بود تا با وی درباره زندگی و داستانهایش گفت و گو کند.

: برنامه "بوطیقا" این هفته سه شنبه 8 اردیبهشت میزبان "منصورعلیمرادی"نویسنده، شاعر و روزنامه نگار کرمانی خواهد بود تا با وی درباره زندگی و داستانهایش گفت و گو کند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ، نام "منصور علیمرادی" برای کتاب‌دوستان و روزنامه‌خوان‌های کرمانی غریبه نیست. او سال‌هاست که در عرصه شعر، روزنامه‌نگاری و داستان نویسی و کارهای پژوهشی نیز فعالیت می کند.

وی در سالهای جوانی علاوه بر شعر وداستان به پژوهش‌های بسیاری در زمینه فرهنگ بومی جنوب استان کرمان پرداخته که می‌توان از بین این آثار به "شروگ ماه"، نشر آموت، "لیکوهای رودباری " نشر نون، و افسانه‌های مردمان کرانه‌های رود هلیل اشاره کرد.

علیمرادی سال‌های زیادی به فعالیت مطبوعاتی نیز اشتغال داشته است. از دیگر آثار این نویسنده، شاعر و پژوهشگر می‌توان به مجموعه داستان "زیبای هلیل"، انتشارات نون و مچموعه شعر "آوازهای عقیم باد" ، انتشارات نون، مرد رودباری و دختربازرگان یا افسانه‌های مردمان کرانه‌های رودهلیل و رمان "تاریک ماه" در نشر روزنه اشاره کرد.

برنامه‌ی "بوطیقا" برنامه‌ای مختص ادبیات داستانی از گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ است. در برنامه این هفته محین حکیم معانی گفت و گویی صمیمانه با "منصورعلیمرادی" خواهد داشت.


برنامه "بوطیقا" هر سه شنبه از ساعت 14:30 تا 15:15 پخش می شود.

"محسن حکیم معانی" کارشناس، نیکرو نویسنده، رسول تسلیمی تهیه‌کننده و "فاطمه حقیقت‌ناصری" گوینده‌ی این برنامه‌اند.

رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف 106 و ای ام ردیف 558 و کانال 56 دستگاه های گیرنده دیجیتال (ستاپ باکس) قابل دریافت است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *