رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بادامکی: حق پرسپولیس ۳ امتیاز بود/ پیروانی: نمی‌توان نمره خوبی به این دربی داد

23:17 - 23 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۴۴۱۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بادامکی: حق پرسپولیس ۳ امتیاز بود/ پیروانی: نمی‌توان نمره خوبی به این دربی داد
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: برای جذب مهاجم نباید شتاب‌زده عمل کنیم، فرصت خوبی در تعطیلات است تا تصمیم خوبی بگیریم و اگر بازیکن باکیفیتی در بازار بود، جذب کنیم.

خبرگزاری میزان - حسین بادامکی، معاون باشگاه پرسپولیس پس از تساوی بدون گل پرسپولیس و استقلال در دربی ۱۰۳ اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خوبی بود، به ویژه از سمت تیم ما. به جز دقایق ابتدایی نیمه اول، سایر دقایق بازی در اختیار ما بود و استقلال حتی به زمین ما هم نرسید.

وی ادامه داد: ما موقعیت‌های خوبی داشتیم. به کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید می‌گویم، اما ناراحتم از اینکه به آن حقی که امروز داشتند، نرسیدند، چون حق‌شان سه امتیاز بود.

بادامکی درباره احتمال جذب مهاجم خارجی گفت: بازیکنانی که روی نیمکت داشتیم، بازیکنان خوبی هستند، به ویژه بابایی که اخیراً اضافه شده است، کیفیت خوبی دارد. فکر می‌کنم اگر بیشتر به او اعتماد شود، می‌تواند جای خود را در تیم باز کند. تیم دنبال مهاجم است. اوسمار هم پیگیر مهاجم است و باشگاه نیز تلاش می‌کند تا بازیکنی را اضافه کنیم که به کیفیت تیم‌مان اضافه کند.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: نباید مشکلات گذشته تکرار شود و این بار اتفاق مثبتی برای تیم بیفتد و مشکل را حل کند. ما نباید شتاب‌زده عمل کنیم. فرصت خوبی در این تعطیلات هست تا ان‌شاءالله تصمیم خوبی بگیریم و اگر بازیکن باکیفیتی در بازار بود، بتوانیم جذب کنیم.

بادامکی درباره صحنه مشکوک به پنالتی روی عیسی آل کثیر در نیمه اول گفت: با توجه به اینکه تلویزیون هم صحنه آهسته آنچنانی نشان نداد، من صحنه را ندیدم. فیلترشکنم نیز کار نکرد تا فیلم آن صحنه را در فضای مجازی ببینم و به همین دلیل نمی‌توانم تحلیل درستی انجام بدهم.

معاون باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه آن صحنه با تصمیم VAR هم پنالتی اعلام نشد، خاطر نشان کرد: نیم‌فصل اول هم از VAR ضربه خوردیم و می‌شود گفت که VAR را با این تصمیماتی که در بازی نیم‌فصل اول گرفته شد، قبول نداریم.

پیروانی: نمی‌توان نمره خوبی به این دربی داد

افشین پیروانی نیز درباره این دیدار اظهار داشت: ۲ تیم تلاش کردند، ولی به نظرم پرسپولیس به خصوص در نیمه دوم بهتر بود. فوتبال است دیگر، موقعیت برای ۲ تیم کم پیش آمد. یک مقدار ما بهتر بازی کردیم، ولی با این حال نمره خوبی نمی‌شود به این بازی داد.

پیروانی اظهار داشت: کارشناسان گفتند که خطا نبوده و ما نیز می‌گوییم نبوده!

وی در خصوص شرایط جدول گفت: ما تجربه قهرمانی داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم. فوتبال است و تیم ما خوب است و مطمئن باشید برای هر ۲ جام تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *