ربیعی: اهل بهانه‌جویی نیستم/ از هواداران عذرخواهی می‌کنم

21:50 - 23 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۴۳۹۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ربیعی:  اهل بهانه‌جویی نیستم/ از هواداران عذرخواهی می‌کنم
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بهانه‌ای برای باختمان نداریم، ولی در ادامه تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد و جبران خواهیم کرد.

خبرگزاری میزان - محمد ربیعی در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال خوزستان در هفته بیستم لیگ برتر، اظهار داشت: از هواداران عذرخواهی می‌کنم. اتفاقات خوبی برای ما نیفتاد. تنها مسئول این باخت من هستم و قول می‌دهم روند تیم بهتر شده و این نتیجه جبران خواهد شد.

وی افزود: اول فکر کردم داور پنالتی گرفت و دیدم که آن صحنه هم پنالتی بود، ولی به هر حال به نظر داور احترام می‌گذارم و به باشگاه و کارشناس داوری می‌سپارم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: یکی از تاکتیک‌های هجومی امشب ما نفوذ از کناره‌های حریف بود که توانستیم موقعیت‌های جدی و خوبی را با این تاکتیک خلق کنیم. تغییر سیستم دادیم و کمتر پاس مستقیم داشتیم. به نسبت بازی‌های درون اصفهان موقعیت ساختیم، ولی به موازاتش گل خوردیم.

ربیعی تصریح کرد: جای بهانه نیست و سعی کردم با بازیکنانی که داشتم تغییر برنامه داشته باشیم. قطعا ایراداتی داریم و باید درصدد جبران بربیاییم.

او با بیان اینکه در فرآیند نتیجه‌نگرفتن، نگرانی وجود دارد، اما وظیفه او عبور از این فضا با بررسی و تحلیل است، گفت: بازیکنان باید تحت فشار قرار نگیرند و از فشار خارج شوند. تلاشمان را می‌کنیم. آمده‌ایم که تلاشمان را انجام دهیم بدون گلایه کردن.

ربیعی در پایان خاطرنشان کرد: اهل بهانه‌جویی نیستم، زیرا قصد ما شادکردن دل مردم است، برای مصاف بعدی برابر تیم سابقم باید ریکاوری مناسبی داشته باشیم. قدردان رفسنجان هستم و برای نویدکیا آرزو موفقیت دارم. امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید و شادی را به مردم اصفهان هدیه دهیم. عذرخواهی می‌کنم و شرمنده‌ام. از اصفهان رفتار نیکویی یاد گرفتم و امیدارم در سال ۱۴۰۳ اتفاقات خوبی برای ذوب‌آهن رقم بزنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *