گفت‌وگو|

اختر: کسی که می‌گوید استقلال قهرمان می‌شود، چیزی از فوتبال نمی‌فهمد/ آبی‌پوشان فقط نیاز به آرامش دارند

0:15 - 20 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۳۵۷۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
اختر: کسی که می‌گوید استقلال قهرمان می‌شود، چیزی از فوتبال نمی‌فهمد/ آبی‌پوشان فقط نیاز به آرامش دارند
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم در بازی روز چهارشنبه استقلال از فرصت‌ها و موقعیت‌هایش استفاده کند و بتواند پرسپولیس را شکست بدهد.

ادموند اختر در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل استقلال خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: انتظار از استقلال که هم اکنون صدرنشین لیگ برتر است و کُلی هوادار دارد، همین است که منطقی و اقتصادی ۳ امتیاز‌های بازی‌ها را به دست بیاورد تا کماکان صدر جدول را حفظ کند. مهمترین کاری که باید کادرفنی و بازیکنان انجام بدهند این است که بازی به بازی امتیازات کامل را بگیرند تا در کورس قهرمانی باقی بمانند. 

وی در مورد کسب ۳ امتیاز در زمین نامساعد ورزشگاه غدیر اهواز گفت: خوشبختانه نکونام و شاگردانش تا هفته نوزدهم امتیازات خوبی به دست آورده‌اند و باید همین روند را ادامه بدهند. استقلال در زمین خراب ورزشگاه غدیر هم ۳ امتیاز اقتصادی خوبی را به دست آورد. استقلال خوزستان نیز که در همین زمین خراب بازی می‌کند، بهتر از هر تیمی به شرایط موجود آگاهی و آشنایی دارد. البته هر تیمی که برای بازی به این ورزشگاه می‌رود، می‌داند چطور در این زمین بازی کند.

*نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه تیمی قهرمان خواهد شد

کارشناس فوتبال با انتقاد از کسانی که با اظهار نظر درباره قهرمانی استقلال، فشار روحی روی بازیکنان این تیم می‌آورند، یادآور شد: کسی که از الان می‌گوید استقلال قهرمان لیگ برتر می‌شود، هیچ چیزی از فوتبال نمی‌فهمد. هم اکنون ۱۱ هفته به پایان مسابقات باقی مانده و هیچ چیز در فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. فصل گذشته سپاهان ۹ امتیاز جلو بود و هیچ کس فکر نمی‌کرد که ۵ بازی پشت سر هم را در لیگ برتر ببازد. استقلال در این شرایط فقط نیاز به آرامش دارد تا امتیازات کامل هر بازی را بگیرد.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: تیم‌های فوتبال استقلال، پرسپولیس و سپاهان مدعیان قهرمانی لیگ برتر هستند، اما از حالا نمی‌توان پیش‌بینی کرد که کدامیک از این سه تیم قهرمان خواهد شد. هر تیمی که برای این ۱۱ بازی آماده‌تر باشد و از موقعیت‌هایش بهتر از سایر رقبا استفاده کند، در پایان فصل جام قهرمانی را از آن خود می‌کند.

*مهم نیست چه بازیکنی در چه پستی گل می‌زند

اختر درباره گلزنی بلانکو گفت: مهاجم وظیفه‌اش گل زدن است و بلانکو به عنوان یک فوروارد باید گل بزند تا تیمش برنده شود. بر همین اساس ابتدا وظایف خود را در تیم در زمین پیاده می‌کند و سپس به وظیفه‌اش که گلزنی است، می‌پردازد. البته مهم این است که ابتدا تیم سه امتیاز بازی را به دست آورد و اصلاً مهم نیست چه بازیکنی در چه پستی گل زده است.

اختر در پایان در مورد دیدار دربی صدوسوم خاطرنشان کرد: بازی دربی ماجرا و فلسفه دیگری نسبت به بازی‌های دیگر لیگ برتر دارد و هر تیمی که در روز مسابقه آماده‌تر باشد، برنده دربی خواهد بود. همچنین بود و نبود بازیکنی تأثیری در روند بازی ندارد. اتفاقات زیادی در دربی خواهد افتاد و تیمی نتیجه دلخواهش را به دست می‌آورد که شانس یارش باشد. امیدوارم در بازی روز چهارشنبه استقلال از فرصت‌ها و موقعیت‌هایش استفاده کند و بتواند پرسپولیس را شکست بدهد. البته امیدوارم قبل از هر چیزی بازی خوب و قشنگی را درون زمین شاهد باشیم و بازی تماشاگرپسندی از آب دربیاید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *