ثبت ۲۶ هزار و ۷۵۸ ماموریت برای اورژانس استان تهران در هفته گذشته

11:55 - 19 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۳۴۹۴
ثبت ۲۶ هزار و ۷۵۸ ماموریت برای اورژانس استان تهران در هفته گذشته
رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: طی هفته گذشته در مجموع ۲۶۷۵۸ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران ثبت شد.

خبرگزاری میزان- طبق اعلام روابط عمومی و امور بین‌الملل اورژانس استان تهران، محمداسماعیل توکلی گفت: در هفته گذشته (۱۱ الی ۱۸ اسفند ماه) مجموع ۲۶۷۵۸ مأموریت (۱۲ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته) در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۶۲۲۳ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند (۸ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته) و ۲۰۶۳۵ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: در این مدت ۷۲۷۳۷ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد (۲ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته) که از این تعداد متأسفانه ۳۷۶۵ مزاحم (۸ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته) با این مرکز بوده است.

وی افزود: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۳۷۶۶ مورد حوادث ترافیکی (۲۵ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته) و ۲۲۹۹۲ مورد حوادث غیر ترافیکی (۱۰ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته) بوده است.

توکلی گفت: اورژانس هوایی ۶ سورتی پرواز داشته که در پی آن ۶ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

 رئیس سازمان اورژانس استان تهران تاکید کرد: تصادف کوییک و پراید با ۶ مصدوم و مسمومیت با CO با ۷ مصدوم از حوادث مهم این هفته بوده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *