امیری و معضل تکراری راند دوم/ پوریا با مشت آهنین حذف شد

11:42 - 18 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۳۲۹۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
امیری و معضل تکراری راند دوم/ پوریا با مشت آهنین حذف شد
ملی‌پوش بوکس ایران که شانس بالایی برای کسب سهمیه المپیک پاریس داشت، به یک دلیل تکراری حذف شد.

خبرگزاری میزان - رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان در خالی از روز یکشنبه با حضور ۶۳۲ بوکسور از ۱۱۲ کشور در شهر بوستو آرسیتسیو (لُمباردی) ایتالیا آغاز شده و تا بیست و یکم همین‌ماه ادامه دارد که این مسابقات، حکم انتخابی المپیک پاریس را دارد و ۴ نفر برتر هر وزن، مسافر المپیک می‌شوند.

تیم کشورمان با ۶ بوکسور راهی ایتالیا شده است که فونتانا، سرمربی کوبایی و همایون امیری و محمد عاشری به‌عنوان مربی، کادرفنی اعزامی را تشکیل می‌دهند.

امیری، ملی‌پوش وزن کیلوگرم کشورمان که در میادین بین‌المللی همیشه با جنگندگی وارد رینگ می‌شود در نخستین مبارزه خود در رقابت‌های گزینشی المپیک که به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود، شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

امیری مقابل «جان ماروین» دارنده مدال برنز سال ۲۰۱۹ آسیا از فیلیپین قرار گرفت و راند نخست را پنج بر صفر برنده شد و در حالیکه بر روند مبارزه تسلط داشت، بر اثر یک غفلت با یک مشت که روی صورتش نشست، نقش بر زمین شد و برد را به راحتی با باخت عوض کرد.

پوریا که خیلی از حریف سر بود فقط با دست کم گرفتن رقیب این برد مهم را از دست داد.

امیری پیش از این در دو دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا و یک جهانی با چالش راند دوم مواجه بوده است و مشخص نیست این بوکسور جنگنده چه زمانی از این چالش بیرون می‌آید.

امیری می‌توانست سهمیه المپیک کسب کند و حالا که فقط با یک مشت این شانس را از دست داد، باید تلاش کند تا نظر فونتانا سرمربی کوبایی و سخت گیر تیم ملی را جلب کند تا در رقابت‌های تایلند به او فرصت دوباره بدهد.

هنوز ۵ بوکسور ایران در این رقابت‌ها حضور دارند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *