گزارش اقدامات دولت در سیل سیستان‌و‌بلوچستان

12:03 - 16 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۳۰۲۶
دسته بندی: سیاست ، عمومی
گزارش اقدامات دولت در سیل سیستان‌و‌بلوچستان
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره اقدامات دولت در سیل سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات از لحظات اولیه بروز سیل از سوی، وزیر کشور و دستگاه‌های امدادرسان شروع شده است.

خبرگزاری میزان- سپهر خلجی ظهر امروز چهارشنبه ۱۶ اسفند در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به روند امدادرسانی به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: اقدامات از لحظات اولیه بروز سیل از سوی، وزیر کشور و دستگاه‌های امدادرسان شروع شده است و این امدادرسانی‌ها ادامه دارد.

وی افزود: وزارت کشور در آن زمان در حال برگزاری انتخابات بود، اما با بسیج همه دستگاه‌ها کار در حال انجام است. وزیر کشور، استاندار، هلال احمر و مدیریت بحران در منطقه هستند و کار‌های لازم را کرده‌اند، در حال حاضر نیز فعالیت‌ها ادامه دارد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت تصریح کرد: با توجه به اینکه در روز‌های آینده در این نواحی احتمال بارش وجود دارد، به همه دستگاه‌ها اعلام آمادگی شده تا اقدامات لازم را صورت دهند. هرکاری نیاز باشد از این پس انجام می‌شود.

خلجی تاکید کرد: با بروز این سیل خساراتی ایجاد شد، اما سد‌های استان نیز پر شده است.

وی با اشاره به اقدامات دولت مردم در رسیدگی به مناطق سیل زده استان سیستان‌و‌بلوچستان گفت: رئیس جمهور از مسکو بدون توقف به جازموریان رفت، وی هرجایی که نیاز باشد، شخصا در محل حاضر می‌شود لذا همه تلاش دولت این است که مشکلات مردم رفع شود. 

انتهای پیام/


برچسب ها: سیل سیستان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *