الحاق تجهیزات رزمی دفاعی به نیروی دریایی راهبردی ارتش در روزهای آتی

16:13 - 15 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۲۹۲۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
الحاق تجهیزات رزمی دفاعی به نیروی دریایی راهبردی ارتش در روزهای آتی
فرمانده نیروی دریایی ارتش در آیین کاشت نهال که به مناسبت روز درختکاری در منطقه یکم امامت نداجا برگزار شد، گفت: در روز‌های آتی شاهد الحاق تجهیزات رزمی دفاعی به نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

خبرگزاری میزان - به گزارش ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در آیین کاشت نهال که به مناسبت روز درختکاری در منطقه یکم امامت نداجا برگزار شد، گفت: امروز فرصت مغتنمی است تا به فرمان فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) در خصوص محیط زیست در سطح ملی، لبیک گفته شود.

امیر دریادار ایرانی یکی از مأموریت‌های مهم نیروی دریایی در سطح بین‌المللی را رصد و توجه ویژه به حوزه محیط زیست اقیانوسی دانست و افزود: اگرچه نیروی دریایی ارتش در سواحل مأموریت کمتری نسبت به عمق دریا‌ها دارد، ولی توجه مداوم ما به بطور خاص به محیط زیست اقیانوسی، در کنار برقراری امنیت دریانوردی و کشتیرانی و همچنین ایمنی دریانوردان، تأثیر بسیار مهم و مثبتی در محیط زیست اقیانوسی جهانی دارد.

وی افزود: امروز مفتخرم که همزمان ۴ ناوگروه نیروی دریایی در عمق اقیانوس‌ها در حال حراست از منافع و منابع جمهوری اسلامی ایران هستند.

امیر دریادار شهرام ایرانی گفت: در روز‌های آتی شاهد الحاق تجهیزات رزمی دفاعی به نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم که امیدوارم ضامن افزایش اقتداری باشد که از خون پاک شهدای عزیز برای کشور به ارمغان آمده است. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *