گفت‌وگو|

بابایی: عدم همدلی به استقلال لطمه می‌زند/ نویدکیا با روش نکونام به آبی‌پوشان ضربه زد

0:15 - 16 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۲۸۹۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بابایی: عدم همدلی به استقلال لطمه می‌زند/ نویدکیا با روش نکونام به آبی‌پوشان ضربه زد
پیشکسوت فوتبال گفت: اتحاد در یک مجموعه باعث موفقیت می‌شود، متأسفانه در حال حاضر این همدلی در باشگاه استقلال وجود ندارد.

حمیدرضا بابایی در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست تیم فوتبال استقلال مقابل مس رفسنجان در رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: ایده‌آل‌ترین روش برای مقابله با استقلال، به عنوان صدرنشین کنونی لیگ برتر استفاده از سیستم ضدحمله یا حمله سریع بود که مس رفسنجان به بهترین شکل از این روش استفاده کرد و استقلال را شکست داد. از طرفی آبی‌پوشان که خودشان تبحر خاصی در این روش داشتند، در کنترل تاکتیک مس رفسنجان ناکام بودند. یعنی نویدکیا از روش خودِ نکونام به آبی‌پوشان ضربه زد. 

وی در مورد صحیح نبودن گل دوم مس رفسنجان عنوان کرد: باز هم در یک بازی مهم عدم وجود سیستم کمک داور ویدئویی به استقلال ضربه زد. ظاهراً باز هم گلی که استقلال دریافت کرد، آفساید بوده است. سیستم VAR باید هرچه زودتر وارد فوتبال ایران شود و در تمامی ورزشگاه مورد استفاده قرار گیرد.

*متأسفانه همدلی در باشگاه استقلال وجود ندارد

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه باید اختلافات در باشگاه استقلال حل شود، یادآور شد: درباره برخی از مسائل که در باشگاه استقلال رخ می‌دهد، گفته بودم خطر در انتظارش خواهد بود که سرانجام در جام حذفی مقابل مس رفسنجان اتفاق افتاد. اتحاد و همدلی در یک مجموعه باعث موفقیت آن مجموعه می‌شود، اما‌ متأسفانه در حال حاضر این همدلی در باشگاه استقلال وجود ندارد. شاید بین بازیکنان و کادرفنی همدلی وجود داشته باشد و همین امر باعث شده که تیم در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد، اما‌ آیا این همدلی بین مدیریت و کادرفنی هم وجود دارد؟

پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه با شکست مقابل مس یکی از راه‌های حضور تیم فوتبال استقلال در آسیا از بین رفت، ادامه داد: یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای رسیدن به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، قهرمانی در جام حذفی بود که استقلال این سهمیه را از دست داد. چون یک تیم با ۵ بازی می‌تواند به مسابقات آسیایی راه پیدا کند.

*برای اولین بار به صورت جدی جای خالی یامگا احساس شد

بابایی درباره هدر رفتن پنالتی تیم فوتبال استقلال مقابل مس رفسنجان گفت: حامد لک یکی از دروازه‌بانان با تجربه فوتبال ایران است و چند بار هم پنالتی بعضی از بازیکنان بزرگ کشورمان را گرفته بود. به هر حال صالح حردانی ضربه پنالتی خودش را بد زد، اما لک توانست مسیر ضربه را درست تشخیص بدهد. فکر می‌کنم برای اولین بار به صورت جدی جای خالی یامگا احساس شد و چراکه تا پیش از این استقلال هیچ نگرانی از بابت پنالتی نداشت، اما در بازی مقابل مس هدر رفتن پنالتی سرنوشت بازی را تغییر داد و شاید اگر ضربه حردانی گل می‌شد نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

وی در مورد پیروزی سپاهان مقابل شمس‌آذر در جام حذفی بعد از عملکرد بد در چند هفته اخیر خاطرنشان کرد: سپاهان محکوم به پیروزی بود و بعد از ۶ بازی سرانجام در رقابت‌های جام حذفی شمس‌آذر قزوین را در نقش جهان شکست داد تا در نهایت به این ناکامی پایان دهد. با اینکه تیم فوتبال سپاهان در ۶ بازی پشت سر بازنده بود، اما در این فصل نشان داده که شایستگی لازم را در بازی‌های خودش داشته است. مطمئن باشید سپاهان به مسابقات لیگ برتر بازخواهد گشت.

انتهای پیام/


برچسب ها: استقلال

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *