سعید حسین‌پور: تلاش می‌کنم جزو نفرات برتر قهرمانی جهان باشم

12:22 - 15 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۲۸۵۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سعید حسین‌پور: تلاش می‌کنم جزو نفرات برتر قهرمانی جهان باشم
صاحب مدال طلای پاراکانوی ایران در بازی‌های پارآسیایی هانگژو گفت: شرایط اردوی خوبی داریم و امیدوارم بتوانم با یک نتیجه خوب در مجارستان مهیای حضور در پارالمپیک شوم.

خبرگزاری میزان - سعید حسین‌پور در گفت‌وگو با روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی درباره شرایط اردو و تمرینات این روزهایش در تیم پاراکانو اظهار کرد: به لطف خدا شرایط اردو خوب است. اخیرا فدراسیون هم یک محل اسکان خیلی خوب نزدیک دریاچه برایم فراهم کردند که باید از همه عواملی که در این خصوص زحمت کشیدند تشکر کنم و این اتاق از نظر روحی و روانی بسیار موثر بوده و حالا با خیال راحت‌تر تمرینات را انجام می‌دهم.

وی درباره شرایط تمرینی‌اش گفت: در حال حاضر برای مسابقات قهرمانی جهان در مجارستان آماده می‌شویم و اردو‌ها در شرایط خوبی است. تمرینات تحت نظر کادر فنی به صورت مرتب و با کیفیت دنبال می‌شود و به شرایط پیش رو امیدوار هستیم.

حسین‌پور درباره اضافه شدن احمدرضا طالبیان به کادر فنی تیم پاراکانو بیان کرد: قبلا هم با آقای طالبیان کار کرده بودیم. او بسیار دلسوزانه کار می‌کند و تجربیات بسیار زیادی که دارد هم در اختیار ما می‌گذارد. باعث افتخار است که با یکی از قهرمانان نامدار قایقرانی کار می‌کنیم و حتما موفقیت‌های زیادی در پی خواهد داشت.

وی که سال گذشته در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک جایگاه پنجم را کسب کرد در رابطه با مسابقات قهرمانی جهان پیش‌رو در مجارستان عنوان کرد: امیدوار هستم در قهرمانی جهان نتیجه بهتر از سال گذشته کسب کنم. حتما این توان را در خودم می‌بینم و در کنار آن تلاش می‌کنم با یک عملکرد خود به پاریس بروم و آن‌جا برای ایران افتخارآفرین باشم.

حسین‌پور همچنین گفت: با همه توان تمریناتم را انجام می‌دهم و تمام تمرکزم روی مسابقات است و امیدوارم جزو نفرات برتر قهرمانی جهان باشم و مزد تلاش‌های خودم و همه کسانی که برای زحمت کشیده‌اند را بدهم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *