موضوع شفاف‌سازی درآمد‌های اتاق‌های اصناف به کمیسیون اقتصادی ارجاع داده شد

10:19 - 15 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۲۸۰۸
دسته بندی: سیاست ، عمومی
موضوع شفاف‌سازی درآمد‌های اتاق‌های اصناف به کمیسیون اقتصادی ارجاع داده شد
نمایندگان مواد ۲ و ۳ اصلاح نظام صنفی کشور برای برطرف شدن ابهامات به کمیسیون اقتصادی ارجاع دادند.

خبرگزاری میزان - به گزارش خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۱۵ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی مواد ۲ و ۳ طرح اصلاح نظام صنفی کشور پیشنهاداتی مطرح کردند، که پس از بررسی این پیشنهادات، این مواد برای بررسی بیشتر به کمیسیون ارجاع داده شد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نایب رئیس مجلس در توضیح ارجاع مواد ۲ و ۳ طرح نظام صنفی کشور، گفت: در متن اصلی ابهام وجود دارد، دریافت حق عضویت از طریق سامانه و عدم تائید آن از طریق ترازنامه چگونه ممکن خواهد بود، حق دریافتی برای عضویت در سال جاری خواهد بود یا عضویتی که حقوق خود را پرداخت نکرده‌اند معلق می‌ماند؟ پروانه کسانی که حق عضویت خود را پرداخت نکرده‌اند ابطال می‌شود؟ برهمین اساس با توجه به ابهاماتی که در ماده ۲ و ۳ وجود دارد به کمیسیون ارجاع داده می‌شود.

محمدرضا میرتاج الدینی در نشست امروز طی تذکری در خصوص افزایش سن بازنشستگی، عنوان کرد: در برنامه هفتم در خصوص افزایش سن بازنشستگان تصمیماتی اتخاذ شد که مردم نسبت به آن‌ها گلایه‌هایی داشتند، افزایش سن بازنشستگی موجب عدم رضایت کارکنان شاغل شده است، در اینجا ۲ بحث کارفرمایان و افرادی که خودشان اقدام به پرداخت حق بیمه‌شان می‌کنند مطرح می‌شود، برهمین اساس درخواست می‌شود این موضوع از نو بررسی شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *