آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان؛ توزیع ۱۰ هزار بسته غذایی/ اعزام تیم‌های امدادی از ۵ استان مجاور

11:01 - 13 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۲۴۸۰
آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان؛ توزیع ۱۰ هزار بسته غذایی/ اعزام تیم‌های امدادی از ۵ استان مجاور
جمعیت هلال‌ احمر در اطلاعیه‌ای آخرین جزئیات و آمار خدمات‌رسانی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ متن اطلاعیه جمعیت هلال‌احمر درباره آخرین آمار خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان و همچنین راه‌های کمک به هموطنان سیل‌زده به شرح زیر است:

-از روز هفتم اسفندماه بارش‌ها در سیستان و بلوچستان آغاز شد و به مرور شدت گرفت.

-بارش‌ها منجر به وقوع آبگرفتگی و سیلاب در ۱۴ شهرستان استان، ۳۴۷ روستا و همچنین آسیب به پل‌ها، راه‌های ارتباطی و آبگرفتگی منازل در جنوب سیستان و بلوچستان شد.

- علاوه بر نیرو‌های جمعیت هلال‌احمر استان سیستان و بلوچستان، نیرو‌های هلال‌احمر استان‌های خراسان جنوبی و کرمان، بوشهر، یزد، خراسان شمالی برای کمک به سیل‌زدگان اعزام شده‌اند.

-۲ فروند بالگرد جمعیت هلال‌احمر در حال کمک‌رسانی و توزیع اقلام غذایی و امدادی در مناطقی هستند که بر اثر سیل، دسترسی به آن‌ها ممکن نیست.

- در حال حاضر ۱۴۰۷ نیروی عملیاتی در قالب ۲۸۹ تیم و با استفاده از ۲۲۹ دستگاه خودرو امدادی در حال خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان هستند.

- در این مدت ۱۰ هزار بسته غذایی میان سیل‌زدگان توزیع شده است.

- ۴۶۵ دستگاه چادر امدادی، ۱۲۲۹ تخته موکت، ۲۵۴۴ تخته پتو، ۴۲۹۳ کیلوگرم نایلون و تعدادی کنسروجات و بسته‌های بهداشتی توزیع شده است.

- ارائه خدمات امدادی در جنوب سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد.

- عموم هموطنان نوع‌دوست می‌توانند کمک هاى نقدى خود به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان را از طریق شماره گیری کد دستورى #١*١١٢* و یا واریز به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ و شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ به شبای IR۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ به نام جمعیت هلال احمر جمهورى اسلامى ایران، واریز کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *