رئیس ستاد انتخابات کشور: ۱۵ هزار شعبه سیار در نقاط مختلف کشور برای اخذ رای فعال شده‌اند

14:31 - 11 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۲۲۲۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
رئیس ستاد انتخابات کشور: ۱۵ هزار شعبه سیار در نقاط مختلف کشور  برای اخذ رای فعال شده‌اند
شاهچراغی با بیان اینکه ۴۴ هزار شعبه ثابت و ۱۵ هزار شعبه سیار برای اخذ رای فعال هستند، گفت: در ۵۹ هزار شعبه رای قریب به یک میلیون نفر در فرایند برگزاری انتخابات و رای‌گیری مشارکت می‌کنند.

خبرگزاری میزان- سیدمحمدتقی شاهچراغی در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: در ۵۹ هزار شعبه رای قریب به یک میلیون نفر در فرایند برگزاری انتخابات و رای‌گیری مشارکت می‌کنند.

وی افزود: در استان سیستان و بلوچستان مردم باوجود وقوع سیل پای صندوق‌ها حاضر شدند و در برخی شهرستان‌ها نیز مردم در دمای زیر صفر درجه، در انتخابات مشارکت کردند.

رئیس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: مدیران شعب اخذ رای توجه کنند که هرکس با یکی از پنج مدرک هویتی به شعبه مراجعه کرد، می‌توان رای وی را اخذ کرد.

وی یادآورشد: شعب سیار نقاطی مشخص دارند که به ۱۵ هزار شعبه می‌رسد و تقاضا داریم از آنجاکه ممکن است برخی مردم به دلیل فقدان توانایی نتوانند پای صندوق رای بیایند این شعب سیار با هماهنگی بهزیستی یا فرمانداری و استانداری باید به منزل این افراد بروند و رأی را اخذ کنند.

شاهچراغی با بیان اینکه نیرو‌هایی که در شعب همکاری می‌کنند از مردم هستند و خودشان داوطلب شدند، گفت: رسانه‌ها از قبل از برگزاری انتخابات تلاش‌های بسیاری داشتند تا آنچه مردم نیازمند هستند درباره انتخابات بدانند را به آن‌ها منتقل کنند تا انتخاباتی پرشور داشته باشیم.

انتهای پیام/


مریم وطن برهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
0
0
بدلیل بیماری جسمی همسرم نتوانسته به حوزه مراجعه نماید ولی خودم در مسجد رحمتیه خ شکوفه شرکت کردم.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *