وزیر ارتباطات: ۱۰۰ درصد شعب اخذ رای به سیستم جامع متصل هستند

11:37 - 11 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۲۱۷۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
وزیر ارتباطات: ۱۰۰ درصد شعب اخذ رای به سیستم جامع متصل هستند
وزیر ارتباطات با بیان اینکه رای گیری به صورت روان انجام می‌شود گفت: قریب به ۱۰۰ درصد شعب اخذ رای به سیستم جامع متصل هستند و انتخابات بدون مشکل در حال انجام است.

خبرگزاری میزان- عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات از ستاد انتخابات کشور بازدید کرد. 

 وزیر ارتباطات در حاشیه این‌بازدید گفت: رای گیری به صورت روان انجام می‌شود و قریب به ۱۰۰ درصد شعب اخذ رای به سیستم جامع متصل هستند و انتخابات بدون مشکل در حال انجام است.

وی افزود: چند شعبه در استان سیستان و بلوچستان به دلیل سیل، ارتباط‌شان با مرکز قطع شده است که در حال پیگیری و وصل آن هستیم.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه برای اولین بار آمار‌ها به صورت برخط به ستاد انتخابات ارسال می‌شود، گفت: از این طریق می‌توانیم تعداد شرکت‌کنندگان، سنین و موضوعات مختلف آن‌ها را بدانیم، اما آنچه مهم است ارتباطات پایدار است و آرا بدون مشکلی در حال اخذ شدن است.

زارع پور با اشاره به اینکه زیرساخت‌های انتخاباتی کشور کاملا آماده است، گفت: ارتباط ۹۹/۵ درصد شعب اخذ رای برقرار است. هیچ مشکلی تاکنون به ستاد انتخابات گزارش نشده است.

وی در پایان تاکید کرد: مردم می‌توانند از طریق پیام‌رسان‌های ایرانی ویراستی، ایتا و گپ محل شعب اخذ رأی را در نزدیکی خود ببینند و به آن محل مراجعه کنند. در سامانه انتخاب ایران لیست نامزد‌ها و شعب اخذ رای وجود دارد. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *