رئیس ستاد امنیت انتخابات: انتخابات با مشارکت و امنیت مثال‌زدنی برگزار ‌خواهد شد

9:18 - 11 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۲۱۰۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس ستاد امنیت انتخابات: انتخابات با مشارکت و امنیت مثال‌زدنی برگزار ‌خواهد شد
میراحمدی با بیان اینکه انتخابات با مشارکت و امنیت مثال‌زدنی برگزار ‌خواهد شد، گفت: : بیش از ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار نفر مشغول محافظت از امینت انتخابات هستند. ‌

خبرگزاری میزان- سید مجید میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور، صبح امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در اولین ساعات فرآیند رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ستاد انتخابات کشور حضور یافت و رای خود را به صندوق انداخت.

میراحمدی در جمع خبرنگاران گفت: امروز، روز به یادماندنی و خلق حماسه بزرگی توسط ملت شریف و بصیر ایران است؛ امروز روز غلبه ما بر دشمنان خود و شیاطین است. 

رئیس ستاد امنیت انتخابات افزود: به فرمان رهبر معظم انقلاب در ساعات اولیه اخذ رای، مردم در صفوف فشرده و بهم پیوسته مردم حتی از ساعات قبل از آغاز در شعب اخذ رای حضور پیدا کردند. 

وی تصریح کرد: از بعد امنیتی هم با هوشیاری، بیداری و تصرف همه دستگاه‌های اطلاعاتی، بسیجیان، ارتشیان، پاسداران و سربازان گمنام امام زمان(عج) و مرزبانان از امنیت کامل برخوردار هستیم و این انتخابات با مشارکت و امنیت مثال‌زدنی برگزار ‌خواهد شد. 

وی یادآور شد: بیش از ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار نفر مشغول محافظت از امینت انتخابات هستند. ‌‌تلاش‌های دشمنان برای نیامدن مردم پای صندوقها رای به صورت همه حانبه انجام می‌شود  اما این تلاش‌های هم مذبوحانه است و پیروز نخواهند شد. 

میراحمدی با بیان اینکه مردم عزیز به این شایعه‌ها خصوصا در حوزه امنیتی توجه نکنند، افزود: اگر خبر و مسئله‌ای باشد به عنوان راوی اول به اطلاع ملت شریف ایران می‌رسانیم. درحالی که صداوسیما در حال پخش صفوف فشرده در سراسر کشور است، بنگاه‌های دروغ پراکنی از خالی بودن شعب اخذ رأی خبر می‌دهند.  

رئیس ستاد امنیت انتخابات گفت: انشالله شاهد خلق حماسه‌ای بزرگی خواهیم بود که به دست ملت ما رقم خواهد خورد و مردم تضمین کننده امنیت و منافع کشور خواهند بود. آینده کشور به دست مردم رقم می‌خورد. 

میراحمدی خاطرنشان کرد: امروز جشن تکلیف سیاسی رای اولی‌های ما نیز خواهد بود که آمادگی خود را نشان دادند. ان‌شاءالله در ساعات اولیه به همراه بزرگترها خود حضور پیدا کرده و رای خود را ثبت می‌کنند.

گفتنی است؛ فرآیند اخذ رای در شعب سراسر کشور ساعت ۸ صبح امروز ۱۱ اسفندماه آغاز شد و به مدت ۱۰ ساعت تا ساعت ۱۸ عصر ادامه دارد و در صورت نیاز تمدید خواهد شد.

گفتنی است؛ در شعب اخذ رای دو صندوق وجود دارد که صندوق قرمز برای مجلس شورای اسلامی و صندوق آبی برای مجلس خبرگان رهبری خواهد بود. رای‌دهندگان با ارائه هر یک از مدارک پنج‌گانه یعنی شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و گذرنامه می‌توانند رای بدهند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *