تقدیر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از وکلای نیکوکار و خدمات حقوقی به مددجویان

13:29 - 10 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۲۰۴۱
تقدیر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از وکلای نیکوکار و خدمات حقوقی به مددجویان
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از خدمات وکلای نیکوکار و اقدامات حقوقی برای خانواده‌های تحت حمایت تقدیر کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امدادامام خمینی(ره)، سیدمرتضی بختیاری در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت روز وکیل برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات کارکنان، کارشناسان و مدیران حوزه حقوقی کمیته امداد، گفت: اقدامات ارزشمندی در حوزه حقوقی کمیته امداد برای مددجویان انجام شده که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های کمیته امداد با بخش‌های مختلف قوه قضاییه افزود: ارتباط کمیته امداد با مجموعه دستگاه قضایی که با همکاری خوب رئیس قوه قضاییه و دادستان کل کشور میسر شده است، توفیقات بزرگی را در راه خدمت به خانواده‌های تحت حمایت سبب شده است.

رئیس کمیته امداد بر ارائه آموزش‌های حقوقی به مددجویان تاکید کرد و گفت: در سال جاری ۷۸۱ دوره آموزشی با شرکت ۳۱ هزار مخاطب از جامعه هدف کمیته امداد برگزار شده است.

وی از تفاهم‌نامه با بسیج حقوقدانان برای ارائه آموزش‌های حقوقی به مددجویان خبر داد و بیان کرد: آموزش‌های حقوقی در پیشگیری از مشکلات و تشکیل پرونده‌های حقوقی بسیار موثر است.

بختیاری ادامه داد: ارائه خدمات حقوقی در چارچوب سامانه هوشمند امداد و ارتباط با سامانه ثنا به نتایج خوبی رسیده و باید توسعه یابد.

وی به راه‌اندازی مراکز نیکوکاری قضات اشاره کرد و افزود: ظرفیت خوبی در میان قضات و مقامات قضایی برای نیکوکاری وجود دارد که راه‌اندازی مراکز نیکوکاری می‌تواند تسهیل‌گر امر خیر باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *