انتخاب 280 پزشک برای اعزام به «حج تمتع»/ ثبت الکترونیکی اقدامات پزشکی در حج امسال

10:08 - 07 ارديبهشت 1394
کد خبر: ۴۷۶۱۹
خبرگزاری میزان: رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از انتخاب 280 پزشک برای اعزام به حج تمتع خبر داد و گفت: البته اعزام این پزشکان منوط به تایید مدیران کاروان‌ها در استان‌های مختلف کشور بوده تا بعد از تائید معاینات زائران را شروع کنند.

:  رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از انتخاب 280 پزشک برای اعزام به حج تمتع خبر داد و گفت: البته اعزام این پزشکان منوط به تایید مدیران کاروان‌ها در استان‌های مختلف کشور بوده تا بعد از تائید معاینات زائران را شروع کنند.

سیدعلی مرعشی درگفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره جزئیات خدمات رسانی به زائران در حج تمتع اظهار کرد: 280 پزشک برای اعزام به حج تمتع امسال شناسایی شده‌اند و اقدامات اولیه در این زمینه صورت گرفته است. براین اساس مقررر شده تا با هماهنگی سازمان حج و زیارت پزشکان به استان‌ها معرفی و پس از تایید از سوی مدیران کاروان حکم آن‌ها صادر شود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که پس از صدر حکم پزشکان، معاینات زائران این دوره از اعزام‌ها به حج تمتع که در شهریور ماه صورت می‌گیرد، آغاز خواهد شد، افزود: تجهیز درمانگاه‌ها در عربستان همچون سال‌های گذشته صورت خواهد گرفت، اما امکان دارد که سه تا چهار درمانگاه جدید نیز در مدینه مستقر شود.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در خاتمه به الکترونیکی کردن اقدامات پزشکی در حج تمتع اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 140 مطب در مکه و مدینه وجود دارد که در حال ارائه خدمات  درمانی هستند باید برای امسال مجهز به ثبت الکترونیکی اقدامات پزشکی شوند تا تمامی مشخصات و اقدامات صورت گرفت ثبت شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *