برگزاری اولین مرحله گزینش بازیکنان منتخب استان تهران/ ماجدی: ۱۲۰ بازیکن را زیر نظر داریم

11:03 - 09 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۸۵۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
برگزاری اولین مرحله گزینش بازیکنان منتخب استان تهران/ ماجدی: ۱۲۰ بازیکن را زیر نظر داریم
مرحله نخست گزینش بازیکنان منتخب زیر ۲۰ سال تهران آغاز شده و قرار است تا آخر هفته نفرات نهایی از میان بیش از ۱۰۰ بازیکن اعلام شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، مرحله نخست گزینش بازیکنان منتخب زیر ۲۰ سال تهران آغاز شده و قرار است تا آخر هفته نفرات نهایی از میان بیش از ۱۰۰ بازیکن اعلام شود.

این نفرات از صبح امروز در مرکز ملی فوتبال ایران حاضر شده و پس از دریافت البسه و برگزاری جلسه توجیهی، در اتاق‌های خود در هتل آکادمی مستقر شدند. این گروه مطابق برنامه پس از صرف ناهار، از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ در زمین تمرین مرکز ملی فوتبال زیر نظر استعدادیاب‌های هیات فوتبال استان تهران به میدان رفتند تا مرحله نهایی آنالیز آن‌ها انجام شود.

به زودی نام نفرات نهایی اعلام خواهد شد.

 

برگزاری اولین مرحله گزینش بازیکنان منتخب استان تهران/ ماجدی: ۱۲۰ بازیکن را زیر نظر داریم

دومین روز اردوی بازیکنان منتخب زیر ۲۰ سال استان تهران در حال برگزاری است و سیدمیرشاد ماجدی، رئیس هیات فوتبال استان تهران از صبح امروز در محل برگزاری این اردو در مرکز ملی فوتبال حاضر شد تا ضمن ارزیابی عملکرد استعدادیاب‌های فوتبال تهران با بازیکنان حاضر در این اردو نیز دیدار داشته باشد.

دعوت از بازیکنان منتخب زیر ۲۰ سال فوتبال تهران و برگزاری اردوی شبانه روزی در مرکز ملی فوتبال تهران بعد از سال‌ها وقفه و بی توجهی به دستور دکتر سید میرشاد ماجدی انجام شده و قرار است به زودی نفرات منتخب به تیم جوانان ایران معرفی گردند.

سیدمیرشاد ماجدی، رئیس هیئت فوتبال استان تهران که ازحوالی ساعت ۷ صبح امروز در محل برگزاری اردو حاضر بود، درباره برپایی این کمپ توضیحاتی داده است: امروز دومین روز اردوی ۵ روزه نهایی استعدادیابی استان تهران درحال برگزاری است. خوشحال هستم درکنار ۸ نفر از برادران زحمت کش و فعال استعدادیاب هستم. مربیانی که با تلاش و دقت بالا بازیکنان نخبه را برای حضور در اردوی تیم ملی آماده می‌کنند.

رئیس هیات فوتبال استان تهران در ادامه صحبت‌های خود گفت: این فرایند از ۲ ماه و نیم پیش از بین ۴۰۰ بازیکن از ۱۹ شهرستان استان تهران آغاز شد و اکنون نزدیک به ۱۲۰ بازیکن در کمپ تیم‌های ملی حضور دارند که توسط همکاران استعدادیاب ما به گروه‌های ۱۱ نفره تقسیم شده‌اند تا بعد از ارزیابی عملکرد آنها، افراد برگزیده به تیم جوانان ایران معرفی شوند. ما امیدوار هستیم بعد از برگزاری این اردو نفرات خوبی به تیم‌های ملی معرفی شوند. این اردو تا ۱۲ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *