۹ کودک معلول با کمک مجتمع شوق زندگی مشهد صاحب خانواده شدند

16:10 - 08 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۷۴۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۹ کودک معلول با کمک مجتمع شوق زندگی مشهد صاحب خانواده شدند
۹ کودک دارای معلولیت که از اصفهان به مشهد منتقل شده بودند به خانواده‌های مشهدی تحویل داده شدند.

خبرگزاری میزان_ در راستای اقدامات مجتمع قضایی، حمایتی - اجتماعی شوق زندگی پیرامون شناسایی کودکان آسیب‌دیده و همچنین خانواده‌های علاقمند و دارای صلاحیت نگهداری از این کودکان، ۹ کودک دارای معلولیت که از اصفهان به مشهد منتقل شده بودند تحویل خانواده‌های جدید خود شدند.  

محمد حسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات دست اندرکاران و همچنین خانواده‌های سرپرست، گفت: دیدن این رویداد‌ها حال انسان را دگرگون می‌کند، در این جمع انسانیت موج می‌زند، خانواده‌هایی که این کودکان را به سرپرستی قبول کرده‌اند با قلبشان این کار را انجام داده‌اند، این اقدامات با ابزار‌های مادی قابل محاسبه نیست.

وی افزود: آنچه دادگستری، بهزیستی و سایر نهاد‌های مربوطه انجام می‌دهند تسهیل‌گری است، اما آن اقدام مهم و اساسی را خانواده‌ها انجام داده‌اند. امیدواریم این گونه کار‌ها در سراسر کشور اتفاق بیافتد.  

گفتنی است؛ دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۵ مشهد ویژه امور اطفال، نوجوانان، محجورین و آسیب‌دیدگان اجتماعی (مجتمع شوق زندگی)، از ابتدای امسال ۱۶۰ کودک آسیب دیده و نیازمند نگهداری و مراقبت را تحویل سرپرستان جدید داده که از این تعداد بالغ بر ۳۵ کودک مربوط به استان‌های دیگر بوده‌اند که در مشهد پذیرش شده‌اند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *