معاون وزیر ورزش روسیه: بر افزایش همکاری ورزشی با ایران تاکید داریم

14:07 - 08 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۷۱۵
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
معاون وزیر ورزش روسیه: بر افزایش همکاری ورزشی با ایران تاکید داریم
آلکسی موروزوف معاون وزیر ورزش فدراسیون روسیه گفت: همکاری‌های ورزشی بین دو‌کشور ایران و روسیه در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و روسیه با ابراز رضایت بر این همکاری به تداوم و افزایش آن تاکید دارد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ آلکسی موروزوف معاون وزیر ورزش فدراسیون روسیه در اولین جلسه کاری مشترک برای عملیاتی سازی مفاد برنامه‌ی اقدام توسعه همکاری‌های ورزشی ایران و روسیه اظهار داشت: ۶۰ اقدام در قالب این برنامه‌ی تپسعه همکاری وجود دارد و باعث خوشحالی است که روابط ورزشی این دو کشور در شرایط خوب و منطقی قرار گرفته است.

«آلکسی موروزوف» همکاری‌های گذشته‌ی ورزشی ایران و روسیه در رشته‌های مختلف از جمله فوتبال، فوتسال، هندبال و اسکی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: ارزیابی ما از برگزاری مسابقات دستانه، اردو‌های آمادگی و برنامه‌های دیگر مثبت بوده و تاکید داریم که همچنان همکاری‌ها مستمر و مداوم باشد.


معاون وزیر ورزش فدراسیون روسیه با اعلام آمادگی این کشور برای افزایش همکاری‌ها توضیح داد: قطعا در قالب تفاهم نامه‌ای که امضا شده در رشته‌هایی که پتانسیل ما در آن بالاست می‌توانیم به بهبود شرایط ایران برای حضور مقتدرتر در رویداد‌ها کمک کنیم.

«آلکسی موروزوف» از اولین جلسه عملیاتی سازی مفاد برنامه‌ی اقدام توسعه همکاری‌های ورزشی ایران و روسیه در تهران و حضور معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون‌های فوتبال، هندبال و کشتی تشکر و ابراز امیدواری کرد که شاهد اتفاقات خوب در نتیجه‌ی همکاری‌های ورزشی ایران و روسیه باشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *