گفت‌وگو|

امام جمعه تبریز: مشارکت مردم در انتخابات حداکثری خواهد بود

18:21 - 09 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۶۱۲
امام جمعه تبریز: مشارکت مردم در انتخابات حداکثری خواهد بود
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه زمینه حضور مردم در انتخابات خوب و پرشور است گفت: وظیفه کاندیدا‌ها این است که خود را معرفی و برنامه‌های خود را تشریح کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی‌‍ آل‌هاشم در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به برخی از نامزد‌های انتخاباتی که سعی در تخریب یک‌دیگر دارند، گفت: وظیفه کاندیدا‌های محترم این است که خود را معرفی و برنامه‌های خود را تشریح کنند، مبادا خدای ناکرده دیگران را تخریب کنند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه زمینه حضور مردم در انتخابات خوب و پرشور است، تصریح کرد: همانطور که مردم در ۲۲ بهمن نشان دادند در انتخابات نیز به ندای رهبر عزیزمان پاسخ مثبت داده و مشارکتی حداکثری خواهند داشت.

وی افزود: آنچه مشخص است، زمینه رقابت در هر دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری وجود دارد و امیدوارم نامزد‌های انتخاباتی خدمات و برنامه‌های خود را تشریح کنند.

آل‌هاشم با انتقاد از سکوت سازمان‌های مدعی حقوق بشری در جنگ غزه تاکید کرد: در طول سالیان گذشته به‌ویژه از زمان جنگ ۳۳ روزه، کسی تصور نداشت که حزب‌الله لبنان در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت خواهد کرد.

وی در پایان بیان کرد: به نظر می‌رسد که رژیم صهیونیستی در نابودی خود تعجیل دارد و شاهد خواهیم بود که این رژیم از بین خواهد رفت و مسلمانان به اهداف خود خواهند رسید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *