رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) در استان اردبیل رونمایی شد

13:22 - 07 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۴۹۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) در استان اردبیل رونمایی شد
سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) جهت برگزاری برخط مزایده‌ها در استان اردبیل با حضور رئیس کل دادگستری استان و نمایندگان قوه قضاییه و وزارت صمت افتتاح شد.

خبرگزاری میزان_ حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل در آیین رونمایی از سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) در استان، با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه سالروز میلاد حضرت امام عصر (عج) به تشریح و تبیین لزوم استفاده از ظرفیت‌های فناوری‌های نوین در حوزه‌های مختلف پرداخت و اظهار کرد: یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های مهم دستگاه قضایی استفاده بیش از پیش در امر الکترونیکی کردن امورات است که به یاری خداوند دستگاه قضایی استان توانسته است در این مسیر گام‌های بسیار مهمی در بحث ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی، دفاتر خدمات الکترونیک قضایی و دادرسی‌های الکترونیک بردارد.

وی افزود: الکترونیکی کردن مزایده‌ها نیز گام اثرگذار دیگری است که دادگستری استان در دستور کار قرار داده است و امید است به همت کارکنان به ویژه واحد اجرای احکام بتواند ضمن تسریع در امور و شفاف‌سازی‌های لازم رضایتمندی عموم مردم را نیز در این ارتباط برآورده سازد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به روز انتخابات مجلس شورای اسلامی با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری بر لزوم دشمن‌شناسی و مقابله و با تهدیدات و توطئه‌های آنان گفت: مسلماً حضور گسترده، پرشور و توام با بصیرت در انتخابات سنگری محکم در مقابل هجمه‌های دشمنان و مایه افتخار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

گفتنی است؛ سامانه بر خط مزایده این امکان را فراهم می‌سازد تا فراینده مزایده از ابتدا تا انتهای آن به صورت تمام الکترونیکی برگزار شود و قیمت‌ها بر اساس سیستمی تجزیه و تحلیل و سپس بالاترین قیمت پیشنهادی اعلام شود.

ارائه آموزش‌های لازم به کارکنان پیرامون نحوه برگزاری مزایده الکترونیکی توسط کارشناسان و ارایه توضیحات لازم از سوی معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری استان و لزوم دقت و جدیت در اجرا و جاری کردن فرایند آن از دیگر موضوعات این جلسه بود.  

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *