مکانیزه شدن واحد ابلاغ در رسیدگی سریع به پرونده‌ها نقش موثری دارد

9:46 - 07 ارديبهشت 1394
کد خبر: ۴۷۶۱۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون آمار و فن آوری اطلاعات دادگستری کل استان یزد با تاکید بر تلاش مجموعه دادگستری برای کاهش آمار پرونده‌ها گفت: مکانیزه شدن واحد ابلاغ از امور زیرساختی در زمینه تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و در نتیجه کاهش آمار است.
: معاون آمار و فن آوری اطلاعات دادگستری کل استان یزد با تاکید بر تلاش مجموعه دادگستری برای کاهش آمار پرونده‌ها گفت: مکانیزه شدن واحد ابلاغ از امور زیرساختی در زمینه تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و در نتیجه کاهش آمار است.

به گزارش ، حجت اسدی در نشست هم اندیشی قضات محاکم بدوی و دادسرای عمومی و انقلاب یزد با تاکید بر مختومه شدن پرونده‌های قدیمی در دادگستری اظهار کرد: موجودی پرونده ها در کل استان از ابتدای سال ۹۳ تعداد ۶۴ هزار و ۳۰۱ فقره پرونده بوده است .

وی در ادامه افزود: ۲۳۲ هزار و ۷۱۸ پرونده وارد و ۲۲۹ هزارو ۳۸۶ فقره پرونده مختومه شده و پرونده‌های مانده در پایان سال گذشته نیز ۶۷ هزارو ۶۳۳ فقره است.

این مقام دادگستری کل استان یزد شمار پرونده ها در ابتدای سال گذشته دادگستری شهرستان یزد را ۳۴ هزارو ۸۴۶ فقره عنوان کرد و گفت: پرونده‌های وارده طی سال گذشته به دادگستری شهرستان یزد ۱۲۸ هزار و ۷۳۵ فقره، پرونده‌های مختومه ۱۲۵ هزار و ۴۹۱ فقره و پرونده‌های مانده نیز ۳۸ هزار و ۱۰۸فقره پرونده بوده است.

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *