گفت‌وگو|

محمد خدادی: ضرورت در پیش گرفتن جهاد تبیین در عرصه رسانه‌های اجتماعی

8:10 - 05 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۲۰۳
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
محمد خدادی: ضرورت در پیش گرفتن جهاد تبیین در عرصه رسانه‌های اجتماعی
مشاور و معاون سابق وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رسانه‌های اجتماعی را عاملی در جهت مطرح کردن برخی از سانسورهای خبری در عرصه بین‌الملل دانست و در پیش گرفتن جهاد تبیین در مسیر توسعه رسانه‌های اجتماعی را مهم خواند.

محمد خدادی مشاور و معاون سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان درباره آزادی بیان گفت: جریان رسانه‌ها هم اکنون شکل ویژه‌ای به خود گرفته است. در گذشته رسانه‌های جمعی توسط قدرت و ثروت ایجاد می‌شد، اما امروزه رسانه‌های اجتماعی توسط مردم شکل می‌گیرد، به همین دلیل جریان انحصار رسانه‌ها شکسته و در حال کوچک شدن است.

وی ادامه داد: همیشه اسرائیل به فلسطین حمله می‌کرد و طی آن تعداد بسیاری از کودکان و زنان به خاک و خون کشیده می‌شدند و این اخبار همیشه توسط رسانه‌های متکی به غرب سانسور می‌شد، اما این بار رسانه‌های جمعی مجبور به اذعان ظلم و ستم‌های شکل گرفته به مردم غزه شدند.

خدادی تاکید کرد: چون رسانه‌های اجتماعی وارد عرصه جامعه شده‌اند و توانستند بسیاری از وقایع پشت پرده و جنایت‌هایی که رژیم جنایتکار صهیونیسم مرتکب می‌شود بازگو و رسانه‌ای کنند، بدین ترتیب رسانه‌های جمعی محکوم شدند و برای اینکه توسط مخاطبان از عرصه اطلاع‌رسانی خارج نشوند، به این حرکت پیوستند.

وی تاکید کرد: جامعه رسانه‌های ما امروز نیاز دارد تا مدل تولید محتوای خود را تغییر دهد و از مخاطب به محتوا برسد، در عین حال سخنان مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبیین را سرلوحه اعمال و برنامه‌های خود قرار دهد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *