رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

توضیحات سرپرست فدراسیون والیبال درباره انتخاب سرمربی تیم ملی

11:58 - 04 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۱۴۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
توضیحات سرپرست فدراسیون والیبال درباره انتخاب سرمربی تیم ملی
سرپرست فدراسیون والیبال گفت: به طور قاطع حداکثر تا ۵، ۶ روز آینده سرمربی تیم ملی والیبال و دستیارانش مشخص خواهند شد.

خبرگزاری میزان - وحید مرادی، سرپرست فدراسیون والیبال،‌ درباره دلیل طولانی شدن انتخاب سرمربی تیم ملی، اظهار داشت: با نظر کمیته فنی به دو گزینه رسیدیم و اکثر اعضای کمیته فنی تاکید کردند که گزینه باید خارجی باشد و فقط یک نفر روی گزینه داخلی نظر داشت که عنوان می‌کرد باید پلن B هم داشته باشیم. 

وی ادامه داد: فضای کشور و علاقمندان والیبال هم هیچ کدام تمایلی به گزینه داخلی ندارند و ما هم برهمین اساس به ۲ گزینه خارجی رسیدیم و ظرف چند روز آینده با یکی از آن‌ها به توافق خواهیم رسید. نام جولیانی را دوستان مطرح کردند، اما قرار نبود این اسامی از کمیته فنی بیرون بیاید و دوستان کم لطفی و نام او را مطرح کردند. 

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: اگر رعایت می‌کنیم و اسامی مطرح نمی‌شود به خاطر این است که اتفاق قبلی نیفتد چرا که برخی فقط به منافع خودشان و دوستانشان فکر می‌کنند و به منافع ملی کمتر توجه دارند. به طور قاطع عرض می‌کنم که حداکثر تا ۵، ۶ روز آینده سرمربی تیم ملی و دستیارانش مشخص خواهند شد.

مرادی در مورد اینکه آیا می‌توانیم جولیانی را سرمربی تیم ملی بدانیم، یا خیر، خاطر نشان کرد: به خاطر همین دلایلی که عرض کردم اجازه دهید به همین شکل کار را جلو ببریم. علاقمندان هم دوست ندارند یک بار دیگر همان اتفاق قبل تکرار شود. یکی از دلایلی که به این ۲ گزینه رسیدیم این بود که آن‌ها مصمم به گرفتن نتیجه بودند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *