رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادستان جدید شهرستان سوادکوه معرفی شد

14:58 - 03 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۰۶۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان جدید شهرستان سوادکوه معرفی شد
محمد باقری به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان سوادکوه معارفه و از زحمات علی خانلری المشیری قدردانی شد.

خبرگزاری میزان_ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران در جلسه تکریم و معارفه دادستان شهرستان سوادکوه، با تبریک میلاد با سعادت حضرت امام زمان (عج)، اظهار کرد: در دوران ظهور، اصل عدالت در همه مسائل هستی جریان می‌یابد؛ به طوری که هیچ ستمی به احدی روا نشده و زمین پر از عدل و داد می‌شود.

وی افزود: امام رضا (ع) در این رابطه فرموده اند که خداوند متعال به وسیله امام زمان (عج) زمین را از هرگونه ستم و ظلمی پاک می‌گرداند و آنگاه که ظهور کند قانون عادلانه را در بین مردم رواج می‌دهد، در نتیجه هیچ فردی به فرد دیگر ظلم روا نمی‌دارد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران تصریح کرد: همه بخش‌ها و همه افراد از همه ادیان و آیین‌ها در آماده کردن زمینه ظهور نقش و وظیفه دارند و باید به وظیفه خود به درستی عمل کنند که دستگاه قضایی نیز به لحاظ وظایف قانونی و شرعی خود نقش بسیار پررنگی در راستای اجرای عدالت دارد.

وی در ادامه با اشاره به آفات و موانع اجرای عدالت، آفت مهم عدل را پیروی از هوای نفس دانست و گفت: مهمترین مانع در اجرای عدالت، هواپرستی و پیروی از هوا نفس است که باید این موانع را شناخته و با مجاهدت و اهتمام در مقابله و مبارزه با آن‌ها با توسل به خداوند متعال و اهل بیت (ع) در مسیر درست حرکت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: برنامه ریزی‌های لازم در راستای اجرای دقیق راهبرد‌های مورد تاکید مقام معظم رهبری در استان صورت گرفته و مردم ولایتمدار و بصیر مازندران با حضور پرشور و امیدآفرین خود در انتخابات، همچون همیشه دشمنان را در نیل به اهداف شوم خود ناکام خواهند ساخت.

در پایان این مراسم محمد باقری به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان سوادکوه معارفه و از زحمات علی خانلری المشیری قدردانی شد.

گفتنی است؛ معاونین قضایی دادگستری، دادستان مرکز استان مازندران، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی منطقه و مسئولین محلی در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *