رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

سخنگوی وزارت دفاع: بسته شدن حساب کاربری خبرگزاری میزان در شبکه ایکس نشان‌دهنده اوج ناکامی و ذلت نظام سلطه است

9:46 - 06 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۰۴۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سخنگوی وزارت دفاع: بسته شدن حساب کاربری خبرگزاری میزان در شبکه ایکس نشان‌دهنده اوج ناکامی و ذلت نظام سلطه است
سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه محدودیت اردوگاه نظام سلطه در حوزه رسانه‌ای برای رسانه قوه قضاییه نشان‌دهنده اوج ناکامی و ذلت نظام سلطه در برابر ملت ایران است گفت: مسدودکردن حساب کاربری خبرگزاری میزان نخواهد توانست ظرفیت این رسانه را کم کند.

سردار رضا طلایی‌نیک در گفت‌وگو با میزان در واکنش به مسدودشدن حساب کاربری خبرگزاری میزان توسط شبکه اجتماعی ایکس، بیان کرد: قوه قضاییه از ارکان تامین امنیت اجتماعی و عمومی است و جایگاه قانونی و ساختاری این قوه در صیانت از حقوق عمومی انکارناپذیر است.

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: اینکه اردوگاه نظام سلطه در حوزه رسانه‌ای برای رسانه قوه قضاییه محدودیت ایجاد می‌کند نشان دهنده اوج ناکامی و ذلت نظام سلطه در برابر ملت ایران است. دشمنان نتوانستند هیچ موفقیتی را در ضربه‌زدن به منافع ایران به دست بیاورند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و ملت ایران قوی‌تر از گذشته در عرصه‌های منطقه‌ای و جهانی در حال حرکت است اظهار داشت: محدودیت رسانه‌ای نظام سلطه برای قوه قضاییه نشانه بغض و کینه آنها و مقابله با آحاد ملت ایران است و نفرت ملت ایران از دشمنانی که در مقابل حقوق ملت ایران قرار گرفتند بیش از گذشته خواهد شد.

سردار طلایی‌نیک بیان کرد: قوه قضاییه روند تعمیم عدالت و صیانت از حقوق مردم را به جدیت دنبال می‌کند و انتظار افکار عمومی این است که متناسب با دستاوردهای قضایی اطلاع‌رسانی مناسب نیز انجام شود.

سخنگوی وزارت دفاع با اشاره به اینکه خبرگزاری میزان به عنوان یک خبرگزاری محوری و تخصصی در اطلاع‌رسانی از رویدادهای قضایی توانسته تا حدودی این خلاء را پر کند و قابل قدردانی است گفت: امید است تعامل اجتماعی و رسانه‌ای این خبرگزاری با ملت ایران استمرار داشته باشد.

وی گفت: محدودیت‌های نظام سلطه اردوگاه استکبار در مسدودکردن حساب کاربری خبرگزاری میزان نخواهد توانست ظرفیت داخلی و ملی این رسانه را کم کند.

سردار طلایی‌نیک اظهار داشت: امروز پیشبرد آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی که یکی از آنها نهادینه‌تر شدن عدالت قضایی است را در اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران شاهد هستیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *