رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به مشکلات ۹۶ نفر از مراجعین رسیدگی کرد

11:58 - 03 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۱۰۳۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به مشکلات ۹۶ نفر از مراجعین رسیدگی کرد
در راستای تأکیدات رئیس قوه قضاییه و به مناسبت اعیاد شعبانیه، ۹۶ نفر از مراجعین دستگاه قضایی مطالبات خود را با رئیس کل دادگستری هرمزگان مطرح کردند.

خبرگزاری میزان_ با توجه به تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم دیدار بدون واسطه مسئولان قضایی با مردم و به مناسبت اعیاد ماه مبارک شعبان، جلسه دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

در این دیدار مردمی که بیش از ۳ ساعت به طول انجامید ۹۶ نفر از مردم هرمزگان با حضور در سالن کنفرانس دادگستری، درخواست‌های خود را با رئیس کل دادگستری استان و معاونین وی مطرح کردند و در رابطه با هر مورد دستورات قضایی لازم از سوی مسئولان مربوطه صادر شد.

عمل به دستور رئیس قوه قضاییه پیرامون لزوم دیدار بدون واسطه مسئولان قضایی با مردم به مناسبت دهه‌ فجر و اعیاد ماه رجب و شعبان، اجرای طرح تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت مراجعان، حل مشکلات مردم در چارچوب قانون، اقناع شهروندان با گفت‌وگو و همچنین افزایش رضایتمندی و سرمایه اجتماعی دستگاه قضایی، مهمترین اهداف مسئولان دادگستری استان هرمزگان از برگزاری مستمر ملاقات‌های مردمی است.

گفتنی است، علاوه بر امکان دیدار اقشار مختلف مردم با رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی استان هرمزگان طی ایام هفته، در یک روز از هفته نیز به صورت اختصاصی جلسات دیدار مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان برگزار می‌شود.

همچنین رؤسا و دادستان‌ها در تمام حوزه های قضایی استان نیز ضمن برپایی میز خدمت به مطالبات مردم رسیدگی می‌کنند.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *