خمز: ناامید شدم، شخصیت لازم را مقابل پرسپولیس نداشتیم/ نتوانستیم موقعیت گلزنی خلق کنیم

19:39 - 02 اسفند 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۹۹۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
خمز: ناامید شدم، شخصیت لازم را مقابل پرسپولیس نداشتیم/ نتوانستیم موقعیت گلزنی خلق کنیم
سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: موقعیت گلزنی نتوانستیم خلق کنیم و با بی‌دقتی زیادی که داشتیم توپ‌های زیادی را لو دادیم.

خبرگزاری میزان - پاکو خمز بعد ازشکست ۲ بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: این مسابقه‌ای بود که متأسفانه نتوانستیم نتیجه بگیریم و پرسپولیس شایستگی برد را داشت. موقعیت گلزنی نتوانستیم خلق کنیم و با بی‌دقتی زیادی که داشتیم توپ‌های زیادی را لو دادیم. نتوانستیم بازی همیشگی خود را ارائه بدهیم و شانسی برای برد در این بازی نداشتیم.

وی در مورد اینکه چرا تیمش خوب بازی نکرد گفت: همانطور که گفتم خیلی بی دقت بازی کردیم و شخصیت لازم را در این مسابقه نداشتیم و نتوانستیم توپ را حفظ کنیم و به پرسپولیس ضربه بزنیم. خودم هم ناامید شدم و انتظار بازی بهتری از بازیکنانم داشتم گاهی در برخی مسابقات پیش می‌آید و برای تیم گران تمام می‌شود و در اندازه‌های این بازی ظاهر نشدیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در مورد اینکه ترابی و آل‌کثیر پشت دفاع تراکتور خیلی صاحب توپ می‌شدند، گفت: توپ را آنطور که باید و شاید در اختیار نداشتیم که موقعیتی خلق کنیم. موقعیت‌ها زمانی برای تیم ما خلق شد که ۲ گل خوردیم و بازی را باختیم. در نیمه اول موقعیت گلی نداشتیم و اولین موقعیت ما زمانی بود که ما باخته بودیم.

سرمربی تراکتور در مورد داوری مسابقه گفت: داوری را خیلی نپسندیدم.

وی در مورد اینکه تراکتور می‌تواند به جمع مدعیان برگردد عنوان کرد: معمولا وقتی نمی‌توانید برنده شوید از حریف بدتر بوده‌اید. مسابقه مقابل هر تیمی می‌خواهد باشد وقتی بازنده می‌شوید دلیلش این است که حریف از شما بهتر بازی کرده است.

سرمربی اسپانیایی درمورد اعتراض زیاد بازیکنان و حتی شجاع خلیل‌زاده به تعویض اعتراض داشت آیا شما واقعا نفر اول رختکن هستید، گفت: شجاع درخواست تعویض می‌کرد؟ منظور شما را از طرح این پرسش متوجه نمی‌شوم سوال شما پسندیده نبود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *